Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin anoppi menisi asumaan tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
22.04.2008 |

Siis mikä olisi sinun mielipiteesi?

Tilanne on tämä:

Miehen isä on kuollut jo 15v sitten. Anoppi asuu paritalossa ja meni yhteen paritalon toisessa puolessa asuvan miehen kanssa. He asuvat nyt miehen puolella, mutta eivät ole naimisissa.

Anopin puolen on " vallannut" miehen sisko lapsensa ja avomiehensä kanssa.

Mies sai isältään perinnöksi heidän mökin, jonka me remppasimme ja teimme siihen vähän laajennusta niin, että se on nyt pieni talo (3h+k), jossa me nyt asumme. Meidän perheessä on siis minä, mies ja 3 lasta.

Entäs jos anopin miesystävä kuolisi niin mihinkäs anoppi sitten menisi asumaan... Tuskin saisi jäädä siihen miehen asuntoon ja tuskin haluaisi ajaa marttyyritytärtäänkään pois asunnostaan.

Minä olisin ehdottomasti sitä mieltä, että tytär perheineen pihalle ja anoppi omaan kotiinsa.

Ei nyt mikään ole viitannut anopin miesystävän kuolemaan, mutta minua ärsyttää suunnattomasti, että miehen sisko omii lähes kaiken mitä anopilla on. He asuvat siinä asunnossakin ihan niin kuin omassaan, remontoivat sitä mieleisekseen, mutta pyytävät tosin anopilta remonttirahaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos anoppi ei halua vanhaan asuntoonsa vaan tahtoisi uuteen niin siittä vaan. Tämä asia ei kuitenkaan kuulu sinulle oikeasti :)

Vierailija
2/2 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virallista perinnönjakoa tehty hänen omasta asunnostaan, jossa miehesi sisko asuu? Jos anoppisi sattuisi kuolemaan, niin perinnönjaosta sulkeutuu varmasti riitaa, kun miehesi perii puolet asunnosta. Vai onko asuunonpuolikas kuitattu sillä mökillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla