Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jouluna valmistunut sairaanhoitaja, ja aloitin viime kuussa

Vierailija
21.04.2008 |

uudessa työpaikassa, 4 viikkoa sitten. Perehdytysaikaa oli 7pv, sanoin että liian vähän. Osastonhoitaja mulkoilee minua, todella sissänlämpiävä paikka, inhottavia hoitajia. Tunnen oloni todella kamalaksi, näen unia öisin. Sitten tänään sain huomautuksen eräästä kirjaamis virheestä, miten eteenpäin? olen ihan puhki.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä Meikun osastolla... Useita vuosia sitten olin siellä, eikä oikein ollut minun(kaan) paikkani.

Vierailija
2/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka keltä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti Meikussa on osastoja joissa on ne kaikki " wannabe ensihoitajat" jotka ei mahtuneet mediheliin töihin...

Vierailija
4/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap kestää, noita talipäitä on paljon sairaaloissa töissä!

Vierailija
5/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Peräseinäjoen terveyskeskuksessa, jossa jokaista kahden päivän sijaisuuttakin hakee 30 työtöntä lähihoitajaa, on ehkä mahdollista perehdyttää 4 viikkoa. Mutta täällä pk-seudulla mahdollisuus kolmenkin päivän perehdytykseen on jo aika mahdotonta. Ja sijaisia ei perehdytetä varttia kauempaa. Niin se kuulkaa on.

Vierailija
6/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vältytään kohtalokkailta virheiltä. Anna osastonhoitajan vaan mulkoilla, sano että potilasturvallisuus on tärkeintä. Muista, että nyt on työntekijän markkinat, jos et viihdy vaihda osastoa. Töitä saat muualtakin ihan varmasti. Kun palkka on yhtä huono joka paikassa voi sentään valita mukavan työilmapiirin!

Vierailija
7/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kunnon perehdytystä en ole suostunut menemään, aina on vähintään kahden-kolmen viikon perehdytys järjestynyt. Järjestyy uudessa paikassakin, missä olen aloittamassa.

Vierailija
8/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat ovat kaikki täysiä mulkkuja. Sori nyt vaan.

Vierailija
9/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka. Työilmapiiri on huono.

Vierailija
10/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäisin myös AMK:n loistavaa koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan