Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeöinen uni vai oliko sittenkään?

Vierailija
21.04.2008 |

Heräsin yöllä, unta en muista mut vähä sellanen ikävä fiilis oli. Ikkunamme edessä oli joku varjo tai linnun tai enkelin näköinen olento, en oikee oo varma, siinä oli sinistä ja sellasta harmaata. Ihan kauniit värit!

No sitä muutaman sekunnin katottuani ja ihmeteltyäni se hävisi, se meni ikkunan läpi. Vähä niin kuin savu vain.

Kun se oli hävinnyt tuli vähä pelottava tunne. Piti mennä tarkistaa lapset ja miestäki siinä samalla vähä puistella ku se lakkas kuorsaamasta just siinä vaiheessa ku " se" lähti.

Nyt on ollu tänää sellanen olo et mikähän se oli, ku musta tuntu että mä olin hereillä. Silmät oli auki ja mä näin meidän huoneen selvästi. Toisaalta mietin että unen jälkeen silmät ehkä valehteli. Tai oisko sittenkin ollut valveuni?

Mietin etten kyllä kehtaa kellekää kertoo. Onko teille kellee sattunu vastaavaa?

En kehtaa kerto pian ajattelevat et olen sekoamassa.:)

Miehelle ny sitte mainittin tuosta yöllisestä kokemuksesta. Ei ollut moksiskaa. Ei kyllä kommentoinutkaa. Sanoi vain että aijaa, ahaa.

Naureskellen miehelle kerroin ja tuumin et taisin olla unessa. En oikee uskaltanu sano sitä että luulin oikeesti olevani hereillä ja luulin tätä " haamua" enkeliksi.

Kommentoikaa,

kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole ikäviä uutisia tulossa, enkelin näkeminen voi kertoa tulevasta kuolemasta.

Vierailija
2/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" se" pelästy minua. Kun katsoin sitä.. sen lähto vaikutti siltä, nopeasti haihtui. JA ajattelin että se pelästy minun katsetta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuli itsellekin mieleen mutta en halua kyllä ajatella... että sitä olisi.

ap

Vierailija
4/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
5/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei siis tällaista kokemusta ole, mutta läheisellä ihmisellä on. Kertoi asiasta ja seuraavana päivänä hänen isänsä kuoli. Eli luultavasti sinun kokemuksesi on nyt joku muu?

2

Vierailija
6/7 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli vain valveuni!

Että olin kuitenkin vielä unessa, näin unta silmät auki. Ihan varma en kyllä ole. Toisaalta asia ei enää juurikaan häiritse. Kivahan se olisi tietää että mikä se näky oli, että oliko joku enkeli vai vain tosiaan uni!

Toisaalta mulla ei ollut ahistaavaa oloa tai tunnetta et joku painaa rintakehää, ei mitää muita " oireita" mitä valveunessa ruukaa olla, vain tuo näky!

ap

Vierailija
7/7 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valveunesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi