Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on jäänyt mieleesi parhaana seksikokemuksena?

Vierailija
21.04.2008 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v nuoren naisen kanssa hänen isoisän kämpässä vaarin ollessa jossain matkoilla. Se nainti oli kuin jostain toisesta maailmasta. Lähemmäksi ruumiista irtaantumista tuskin voi päästä. Ei mitään käsitystä miten kauan se kesti mutta oltiin molemmat aivan tajuttomia sen jälkeen ja palautuminen kesti pitkään. Molemmat kysyivät toisiltaan että voiko tällaista olla.

M

Vierailija
2/3 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

17v nuoren naisen kanssa hänen isoisän kämpässä vaarin ollessa jossain matkoilla. Se nainti oli kuin jostain toisesta maailmasta. Lähemmäksi ruumiista irtaantumista tuskin voi päästä. Ei mitään käsitystä miten kauan se kesti mutta oltiin molemmat aivan tajuttomia sen jälkeen ja palautuminen kesti pitkään. Molemmat kysyivät toisiltaan että voiko tällaista olla.

M

Tuon koettuaan, ihminen tietää, kuinka suuri merkitys sillä on, että kumppani on itselleen sopiva. Ymmärrän täysin mistä puhut ! Tunne on taivaisiin vievä ! Kaikki eivät koe koskaan tuollaista ja se on harmi..tosin hehän eivät tiedä mistä jäävät paitsi, eivätkä siten osaa sitä harmitella.

Mutta wau ja huh ! Kun muistelen omaa kertaani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monta mahtavaa kokemusta, VAIKKA seksikumppaneita on ollut vain puolenkymmentä ! Minulla on siis varmaankin ollut erityisen hyvä onni, tai sitten minulla on ollut järki päässä, enkä ole suostunut kaikkiin ehdotuksiin.

Asiaan: todellakin olen nykyisen mieheni kanssa kokenut elämäni ensimmäisen sarjaorgasmin, joka on ollut minulle huikea löytö !

Toisaalta, koin mahtavaa seksiä erään miehen kanssa jonka tapasin täysin sattumalta ja ajauduimme parin tapaamisen jälkeen harrastamaan seksiä, olimme kuin luotuja toistemme syliin, harmi vaan, että maailma vei meidät kauaksi toisistamme...kaiholla muistelen joskus häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi