Miten pääsen tästä ujoudesta kroppani suhteen eroon?
Tilanne on tämä:
Jäin leskeksi äkillisesti vajaa vuosi sitten. Kolmen lapsen arkea huoltaessa ja uuden elämän opettelussa ei seksi ole ollut ensimmäisenä mielessä.
Nyt kuitenkin kevään sarastaessa alkaa hormonitkin ihan selkeästi hyrrätä :-) Olin eilen pitkästä aikaa tanssimassa ja sain paljon positiivista huomiota ja ekan kerran tuli pussailtua oikein kunnolla. Suloinen nuori mies joka mua piiritti kävi ihan kuumana - kuten minäkin - mutta sitten mulle iski pupu pöksyyn. Hilpaisin kotiin yhteystietoja antamatta.
Päähän iski vaan ajatus, että enhän mä voi mennä enää koskaan kenenkään kanssa sänkyyn! En kertakaikkiaan voi näyttäytyä kenenkään edessä alasti! Vaatteet päällä olen kuulemma ns. kuuma pakkaus. Pitkät sääret, pieni peppu, pienet tisut, pitkä vaalea tukka ja iso hymy + 180 cm.
Noh, sitten kun riisun tiukat farkut ja push-upit niin voi sitä näkyä: masu pömpöttää, pepussa ja reisien sisäosassa on löysempää ihoa ja tisuista näkee, että imetetty on ...
Ei taida riittää, että tykkään seksistä ihan älyttömästi ja olen sängyssä avoin ja innokas.... 17 v kelpasin yhdelle ja samalle miehelle kuulemma oikein hyvin, mutta uskallankohan riisua itseäni alasti enää koskaan kenenkään toisen miehen edessä?
Tällaisia ongelmia mietiskelee nainen vuosimallia -68.
Kommentit (6)
vaadit itseltäsi aika paljon, jos odotat että parin tunnin tapaamisen jälkeen pitäisi olla toisen kanssa " ihan jees" ilman kuteita.
Eli eiköhän sellaiset sua yritä pokata jotka sun tyyppisistä on kiinnostunut. Ei kannata tehdä asioista liian hankalia. Eipä nelikymppisen miehenkään kroppa harvemmin oo samanlainen kun kakskymppisellä ;-)
Jos se on noin pienestä kiinni, niin alat esimerkiksi vähän kuntoilemaan. Pudotat pari kiloa painoa ja elät muutenkin sovussa itsesi, lastesi ja maailman kanssa.
Sit kun sulla on hyvä olo niin kaikki tapahtuu vähän kuin itsestään. Mukava ihminen huomataan ennen pitkää kuitenkin.
Hyvä, että leskeksi jääminen ja yksinhuoltajuus eivät ole musertaneet sinua.
Olen itse mies 44 ja jotenkin minun on helppo ymmärtää tässä asiassa sinua.
Aurinkoista kevättä.
t. 8).
Sinun ikäisesi naisen ei tarvitse näyttää kaksikymppiseltä. Tietysti voi hoitaa itseään häiritsevät jutut pois (liika ylipaino), mutta sitten seee loppu on vaan sitä pakettia.
Ja itsevarma ja itseään häpeilemätön normaali nainen on aina parempi kumppani kuin kuvankaunis, mutta estoinen ja nolosteleva tyttönen... Eli koita vaan saada ajatuksesi pois siitä kuviosta, että pyytelet anteeksi sitä, mitä vaatteiden alta paljastuu. Olet mikä olet ja jos mies sinun mukaasi lähtee, on hänen asiansa pitää tai olla pitämättä.
Kiloja on kertynyt vaikka muille jakaa, rinnat roikkuu ja mahassa on vielä ruma pystyarpi sektiosta. MUTTA miehiä on riittänyt just niin paljon kuin on halunnut. Kyllä se iloinen luonne ja se että selkeesti osoittaa nautivansa seksistä on tärkein juttu. Ja KUKAAn nainen ei o nelikymppisenä samanlainen vartaloltaan ku kakskymppisenä. Ainakaan ilman kirurginveistä;D