Siis miten paljon vihjailuja te miehet oikein tarvitsette?
Tässä on käynyt viimeisen 2kk aikana parikin kertaa niin, että tauko seksistä on käynyt sen verran pitkäksi, että olen vihjaillut miehelle päivän mittaan, että illalla ois kiva harrastaa seksiä ...
Nimenomaan itse naisena olen halunnut seksiä, rakastelua yms.
Lasten sitten nukahdettua menemme sänkyyn ja suutelemme, annan miehelle suuseksiä ja mies saa orgasmin ja...
Niin, se on siinä sitten!
Kysymykseni siis kuuluu: miten selkeästi miehelle oikein pitää ilmaista, että kun se nainen haluaa seksiä, niin se olisi muutakin kuin miehelle annettavaa suuseksiä?
Ilmeisesti on sanottava aika suoraan, että viesti menee perille, kun hienovarainen vihjailu ei tehoa?
Itse ei saa sormetusta, ei suuseksiä, ei tule panoja, ei mitään. Mies vaan makaa selällään, jos pitää taukoa tai ohjaa miehen kättä esim reisille, mies ottaa käden pois ja vaan silmät kiinni rötköttää.
Onko muilla tällaisia miehiä, joille hyvä seksi on = suihinotto?
Tulee vähän sellainen olo, että tässä on ihan lattiamatto miehelle, ei mitään muuta.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2008 klo 14:08"]
Tässä on käynyt viimeisen 2kk aikana parikin kertaa niin, että tauko seksistä on käynyt sen verran pitkäksi, että olen vihjaillut miehelle päivän mittaan, että illalla ois kiva harrastaa seksiä ...
Lasten sitten nukahdettua menemme sänkyyn ja suutelemme, annan miehelle suuseksiä ja mies saa orgasmin ja...
Kysymykseni siis kuuluu: miten selkeästi miehelle oikein pitää ilmaista, että kun se nainen haluaa seksiä, niin se olisi muutakin kuin miehelle annettavaa suuseksiä?
Ilmeisesti on sanottava aika suoraan, että viesti menee perille, kun hienovarainen vihjailu ei tehoa?
Itse ei saa sormetusta, ei suuseksiä, ei tule panoja, ei mitään. Mies vaan makaa selällään, jos pitää taukoa tai ohjaa miehen kättä esim reisille, mies ottaa käden pois ja vaan silmät kiinni rötköttää.
Tulee vähän sellainen olo, että tässä on ihan lattiamatto miehelle, ei mitään muuta.
[/quote]
itseppä viet sen suuseksin loppuun asti... Ei sen jälkeen enää jaksa kiinnostaa
Lopeta se poskeenottaminen kesken ja sano suoraan nainen!
Tai istahda paljaan pillun kanssa sen naamalle ;-)
Miten kukaan nainen tuhlaa elämäänsä tuollaisen miehen kanssa. Maailma on täynnä uroita, jotka olisivat valmiina tyydyttämään st.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Juuri noin lopeta se poskeenotto jos sinulle kullia heru. Olen mies mutta en voisi ajatellakkaan että jättäisin vaimoni saamatta. seksi ON MOLEMANNPUOLISTA NAUTINNON ANTAMISTA eikä vaan saamista. Ukkosi varmaan kaivaa vielä samalla hetkellä nenäänsä. Minulle ainakin tulee miesmäinen olo siitä kun saan annettua vaimolleni orgasmin ja pitämällä muuteenkin helliteltävänä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Juuri noin lopeta se poskeenotto jos sinulle kullia heru. Olen mies mutta en voisi ajatellakkaan että jättäisin vaimoni saamatta. seksi ON MOLEMANNPUOLISTA NAUTINNON ANTAMISTA eikä vaan saamista. Ukkosi varmaan kaivaa vielä samalla hetkellä nenäänsä. Minulle ainakin tulee miesmäinen olo siitä kun saan annettua vaimolleni orgasmin ja pitämällä muuteenkin helliteltävänä.
[/quote]
Siis tämän kirjoittiM50+ jos on valittamista.
[/quote] Olen samaa mieltä, että mies on pölvästi.
Mies taatusti tietää mitä vihjailuilla tarkoitat. Ehkä kaksi vaihtoehtoa sulla käytössä, olisiko miehen syytä käydä lääkärissä (vika korvienvälissä, eli hän pelkää epäonnistuvansa).
Toinen vaihtoehto on se että teillä on suhde "solmussa" ja hän haluaa kostaa sinua jostain syystä(siksi ei auta sinua). / vilivallaton
[/quote]
Miehet? Onko laajempikin kokemus kuvailemistasi miehistä? Otapa nainen itse vastuu seksielämästäsi, äläkä ota lattiamatto-syndromaa harteillesi. Toimit itse tavalla, johon olet miehesi opettanut.
Jos mies vihjailee naiselle seksitoiveita ja nainen ei halua, on kyse alistamisesta ja painostamisesta. Nainen voi maata lahnana ja mies hoitaa tarpeensa. Kun nainen haluaa ja mies ei halua, mies saa kuitenkin. Vaikeeta.
AP, älä yleistä. Sinulle ei vaan ole sattunut voittoarpaa vaan melkoinen pölkkypää.
Esim. meillä vaimo ei jää koskaan ilman.
Nainen, et ota suihin ainakaan loppuun asti. Vaan kiipeet viritetyn kalun päälle ja hoidat homman. Mä en ota loppuun asti jos haluan seksiä, eihän mies heti pysty uudelleen.
Jos haluan seksiä, isken suoraan kaluun kiinni hyväilen ja nuoleskelen ja imeskelen kalua. Mutta en tosiaankaan anna miehen laueta.
ja naiset kun mouhuatte täällä että onpa pölvästi nainen....
Kyllä se voi mennä toisinkin päin. Meillä kun vihjaillaan ja supistaan päivääl tarkoittaa se sitä, että illalal nainen haluaa hellintää ja jos mies haluaa osansa pitää erikseen pyytää. Ei kivaa.
Mutta siis tajuan pyytää enkä ihmettele.
(en tiiä miksi roikun tällä palstalla vielä, tulin vastaamaan yhteen kysymykseen eilen mut taisin jäädä koukkuun)
AP, kohdallesi tosiaan on sattunut mies, joka ei oikein ymmärrä että sinäkin tarvitset tyydytystä. Tai sitten hän ei vain enää välitä tyydytyksestäsi. En halua loukata hänen kunniaansa enkä sinun päätöstäsi valita miehesi, hän on kuitenkin varmasti hyvä muissa asioissa, mutta neuvon teitä puhumaan asiasta, koska miestä selvästikin täytyy opastaa.
Itselleni ei kyllä tulisi mieleenkään olla vain vastaanottavana osapuolena, ja on vaatinut paljon totuttelua siihen, että itselleni annetaan suuseksiä, koska olen aina ollut sellainen että seksi on sellaista että molemmat nauttivat samalla tavalla samalla hetkellä. Mutta mutta, itse teen esimerkiksi niin (eilisilta), että jos saan jonkinlaisen vihjeen siitä, että nainen haluaisi, niin illalla menen hänen kanssaan sänkyyn makoilemaan. Juttelemme, halailemme ja suutelemme ja tuomme itseämme "lähemmäs" toisiamme tällä tavalla. Koska ilman sitä henkistä yhteyttä ei seksistä nauti kauheasti.
Alan suudella hänen kaulaansa, kehoaan ja hieron häntä joka paikasta. Kuiskin hänen korviinsa, miten haluan häntä. Saatan hieman "muristakin", hän pitää siitä :D Kuuntelen, miten hänen hengityksensä tihenee ja vaeltelen suullani hitaasti maistellen hänen kehoaan. Pitkän ajan jälkeen suutelen häntä vielä huulille ja sitten siirryn suutelemaan hänen rintojaan (tässä täytyy olla tarkkana, koska nännit ovat hänellä todella herkät, ei saa siis mennä liian aikaisin). Samalla hyväilen häntä ja hän silittelee päätäni. Molemmat ovat aivan kiimassa, itse kiihotun siitä kun toinen nauttii, muuten en pystyisi seksiin...
Menen hänen päälleni makaamaan mutta en mene vielä sisälle, vaan laitan kivikovan, halukkaan, sykkivän kaluni hänen pillun suuaukolle ja pidän sitä siinä samalla kun suutelen hänen nännejään. Liikutan hitaasti lantiotani edestakaisin, jolloin pystyn tuntemaan miten märkä ja haluava hän onkaan. Kuuntelen miten hän pidättää hengitystään ja elekielellään anelee kaluani hänen kuumaan reikäänsä, joten menen hieman lähemmäksi häntä ja liu'utan sitten hitaasti kovan kankeni hänen sisäänsä, jolloin hän parahtaa helpotuksesta. Alan liikuttaa lantiotani kovempaa ja otan hänet rajusti, koko ajan suudellen hänen rintojaan. Välillä nostan hänen jalkansa ilmaan, niin että kaluni yltää hänen vaginan yläseinämään, mikä tuntuu kuulemma todella hyvältä. Joskus käännän hänet mahalleen, otan lantiosta kiinni ja panen takaapäin villipedon raivolla. Nainen pitää myös siitä, kun hän hyppää ratsastamaan päälleni, ottaa päästäni kiinni ja pakottaa minut imemään rintojaan siinä. Se on kyllä ihan mielettömän kiihottavaa :)
M25 ;)
Siis Hyvää Päivää sun miehelles !
Jos mies ei TUOSSA tilanteessa tajua panna, niin mä sanoisin että näkemiin , nähdään seuraavassa elämässä...
Et ole ilmeisestikään saanut kumppaniksesi kaikista huomaavaisinta ja fiksuinta yksilöä....joten vastaus kysymykseesi: EI, ei enää mitään vihjailuja vaan puhut asioista niiden oikeilla nimillä.
Jos mies " saa" maata paikallaan sinun aina ottaessa suihin ja sen johtaessa laukeamiseen, niin lienee selvää, että sen jälkeen seksiä ei paljoa mieheltä heru.
Sun pitää tehdä aloite.
käy kimppuun niin eiköhän jo ymmärrä!