Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Sisunaiset 21.4 ***

21.04.2008 |

Viikko alkaa jälleen yhteenvedolla ...

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 82.9 kg, ( 62 kg), 83 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.1 kg, noin 6 vkoa, ( Kesäkuu, kun lapsi syntyy :) ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 7.6 kg, 2.6 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 69.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 4.2 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.0 kg, 23.7 kg, 1.6 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Hiiriemo [/b]♥[/color]

57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 58.5 kg, 2.0 kg, -1.5 kg, 6.5 kg,

13 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.58 m )

[color=fuchsia][b] JB72 [/b]♥[/color]

77 kg, 74 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 71 kg, ( 65 kg), 73.5 kg, -1.0 kg, 15.5 kg, 2.5 kg,

5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

88.6 kg, 86 kg, ( 60 kg), 88.2 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 34.5 , ( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 81.5 kg, -0.7 kg, 13.5 kg, 1.7 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 29.9 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Lempi [/b]♥[/color]

77.9 kg, 69.9 kg, ( 64 kg), 73.3 kg, -0.1 kg, 4.6 kg, 3.4 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.6 , ( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 76.4 kg, -0.7 kg, 19.1 kg, 0.1 kg,

1 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.1 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 67.4 kg, -0.5 kg, 5.6 kg, 2 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.2 , ( 1.67 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 86.5 kg, ( 85 kg), 90.4 kg, 0.5 kg, 11.6 kg, 3.9 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.8 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.3 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Piba [/b]♥[/color]

82 kg, 72 kg, ( 70 kg), 78.1 kg, -0.7 kg, 3.9 kg, 6.1 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 86.9 kg, -0.2 kg, 5 kg, 3.8 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 27.7 , ( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]

72.4 kg, 68 kg, ( 68 kg), 70.8 kg, 0.2 kg, 1.6 kg, 2.8 kg,

10 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 25.1 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Risella [/b]♥[/color]

65 kg, 62 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 60.9 kg, ( 58 kg), 62.9 kg, -0.3 kg, 7.6 kg, 2 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23.1 , ( 1.65 m )

[color=green][b]Variksenmarja [/b]♥[/color]

60.9 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.4 kg, -0.9 kg, 1.5 kg, 1.4 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 21.0 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 77.3 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 2 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=green][b] Wille78 [/b]♥[/color]

67 kg, 65.3 kg, ( 62 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.70 m )

[color=blue][/size][size=2]

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viime viikon tulos oli: 63.1 kg

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Variksenmarja : -0.9 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 22 tavoitetta (24.3 ¿ 1.6) [b]

1. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Minlee

2. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Johkulainen

3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Allakka

4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Momentti

5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Variksenmarja

6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Lempi05

7. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Piba

8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Unnika

9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kerttuli

10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Pommeriina

11. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Chicky

12. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ElsaAlice

13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Henniina

14. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. JB72

15. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Körömölli

16. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Nolaana

17. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ororo

18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Risella

19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga

20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Wille

21. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ragna

22. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. hiiriemo

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, hiiriemo, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Körömölli, Lempi05, Minlee, Momentti, (Napos), Nolaana, Ororo, Piba, Pommeriina, Ragna, Risella, Unnika, Variksenmarja, Volga, Wille78

Laihduttajia: 24

Painomme oli alussa: 1969 kg

Painamme nyt: 1791 kg

Tavoitepainomme (vko 22/2008): 1726 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -3.1 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 48 kg

Kokonaispainonpudotus: 178 kg

Matkaa tavoitteeseen: 65 kg

[/color][/size]

t. Minlee

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 63,2 kg. Ihan hyvin, kun tuli syötyä miten sattuu viikonloppuna. Kohta ulos hankia hajottamaan :).

Pieniä puntarilukemia kaikille!

Vierailija
2/22 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, uutta viikkoa pukkaa, ja kamala yskä on mulla! Aamulla olin kevyellä peruskestävyys-spinningtunnilla, ja päivällä tehtiin vielä pojan kanssa kevyehkö kävelylenkki pojan pyöräillessä. Liikuntaa siis maltillisesti ja todella kroppaa kuunnellen, henki meinaa loppua yskiessä, jos hengästyy liikaa...

Viikonlopun olin (poikkeuksellisesti!!) tosi kurinalaisella linjalla, mutta eilen innostuin kyllä napostelemaan rusinoita urakalla. Ja söin kyllä muutaman leivänkin illan päälle, ihan vaan huvin vuoksi... Muuten tyytyväinen viikonloppuun, vaikka oli vieraitakin, ja karkkia ym. koko ajan tarjolla!

Nyt tää kehnohko olo kyllä selkeesti verottaa vähän fiilistä, edes kävelylenkki ei tuntunut kauhean kivalta, jotenkin uupunut olo. Yrittelen tässä nyt kuiteski jotensaki pysyä ruodussa...

Kiitokset taas minleelle listojen päivityksestä. Itse unohdin autuaallisesti perjantain uuden punnituspäivän, oli kovasti hulinaa, kun vieraat tuli heti aamuvarhaisen junalla...

Mutta. Uusi viikko ja uudet metkut. Nähdään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisesti kaikille mukavaa alkanutta viikkoa.

Itse en nyt pääse viellä vaakalle ilmoittamaan painon

vähentymistä mutta kovasti yritän töitä tehdä päästäkseni

takaisin tuohon 79,3. Ilmoitttelen heti kun onnistun.

Joku kyseli käytänkö jotain pussukoita tms. minulla

on tuolla Starttipakkaus odottamassa sopivaa ajankohtaa.

Ensin ajattelin vähän keventää, jättää mässyt pois ja

muutenkin saada elämä tasaisemmaksi kuin tällä hetkellä :D

Kolme lasta, miehen opiskelu, tukiverkoston puuttuminen

on tällä hetkellä sellainen BALETTITASSI että väkisinkin

välillä K Y P S Y T T Ä Ä :D

Palaillaan kun olen ruodussa niin henkisesti kuin fyysisesti.

Olen ollut tässä kipeänä kaksi kertaa puolen vuoden sisällä,

sairaalareissu joten motivaation hakeminen on ollut vaikeaa,

mutta periksi en anna. Ettekä tekään saa antaa :D

Vierailija
4/22 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin minäkin ilmoittamaan tämän aamuisen vaakalukeman ja sehän oli 70,6 eli nyt 200g miinusta viime viikkoon...heh ei kovin hyvin mee. Tai no viime viikko meni kivasti, mut noi viikonloput on kyl pahoi....tuli taas vedettyä irtsareita oikein olan takaa. No jos pääsis tavoitepainoon niin tälleenhän vois jatkaa et viikot kurissa ja viikonloput löysemmin ni ei paino muuttus suuntaan tai toiseen....mut nyt kyl pitäs tsemaa et sais vähän tuloksia. Mä en varmaan IKINÄ pääse sinne kutosella alkavaan!!!!!

No mutta muuten on kyl ihanaa kun on suht lämmintä ja aurinkoista. Mä oon niin ulko ihminen, et oon ihan onnessani tehny pihahommia ja lasten kanssa touhunnu, et kyllähän siinäkin liikuntaa riittää. No niin ei muuta kun hyvää alkanutta viikkoa ja hyviä lukemia;)

T:Ragna

Vierailija
5/22 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rivit hyppi siis toivottelin ehtoota lähinnä teitille enkä itselleni;)....Mää lähen koisaan ny!

Vierailija
6/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ilmoittautuu hän!

Pe-ma takana mässyputkea. Eilisiltana tosin kokosin ruhoni ja vääntäydyin cardioon, vaikkei oiskaan yhtään napannut - laiskottanut vain kaiken syömisen jälkeen! Vaakalla en ole pelkuriraukka uskaltanut vierailla välttyäkseni totuuden kylmältä iskulta. :D Sen verran tympii kuitenkin, että hain aamuaikaisella kaupasta kolmen päivän Nutrilett-pakkauksen ja meinaan kolme päivää testata niitä jauhesotkuja ja jos nuppi kestää, haen uuden paketin seuraavaksi kolmeksi päiväksi. Korkeintaan kaksi viikkoahan noilla suositellaan oltavaksi. Siskon häät lähestyy ja meikäläisen ote meinaa livetä - ei hyvä!

Tän kuurin jälkeen takaisin järkevään syömiseen! Meinaan yrittää liikkua entiseen malliin, vaikka noilla pusseilla päivän kalorimäärä jää alle 600 kilokalorin. Hedelmiä ja kasviksia sais syödä lisäksi, mutta meinaan yrittää ainakin ilman niitä. Teetä/kahvia, vettä ja vähäkalorisia juomia käytän apuna.

Näin. Kova kovaa vasten. Niinkerta.Hö ja murrrr!

:D

unnika, joka lähtee suunnittelemaan saunan ja kylppärin pesua ajankulukseen...

Vierailija
7/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toi aurinko on ruvennu paistaan niin helpottaa oloa.

paino on laskenu ihan kivasti.Maanantaina puntari näytti 71.7kg.....

toivon mukaan laskee tällai.kauhee yritys ois et painaisin omilla synttäreillä 4-5kg vähemmän ku nyt......synttäreihin aikaa kuukausi.Luulempa ettei onnistu noin paljoo tiputtaan,mut jokainen kilo mikä lähtee on lähempänä mun tavoitetta=)=)enkä siit säry jos ei kerkee noin paljoo tippuun......mut nyt täytyy ruveta siivoon.....

Vierailija
8/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaaka näytti niin karmivia plussia ja syönyt en todellakaan ole paljoa ja siitä kaksi päivää olin allevo-kuurilla, mutta sain viikon tulehduskipulääkekuurin ja päälle vielä' kortisonit kahdeksi viikoksi joten uskon/toivon että nämä ovat syyllisä koska muuten näin järkyttävät plussa t eivät ole mahdollisia:( mieli maassa kun sairastelua ja vaikka ei edes syö liikaa niin puntari on ihan toista mieltä, katson perjantaina voinko vieläkään ilmoittaa lukemaa, ilmoitan sen sitten kun on sama kuin viimeksi kirjattu ja tietenkin vähemmän.

Tsemppiä viikkoon ja tosi hienoja pudotuksia suurella osalla!

Vierailija
9/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ihmekö tuo viimeviikon syömisillä.

nyt taas niskasta kiinni ja työpaikan kevyttä keittolounasta naamaan.

Vierailija
10/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen hiljaiselo viime viikolla selittyy sillä, et vaaka näytti varsin epäsuotuisia lukemia. En tiedä voisko se oikeesti johtua menkoista, en ole omalta kohdaltani asiaa juurikaan seurannut. No mut tänään aamulla oli taas paljon mukavampaa katsottavaa vaa' alla eli paino oli 73.0 kg eli pieni pudotus puolentoista viikon takaiseen lukemaan. Otan kuitenkin sitten " virallisen" lukeman taas perjantaina.

Tänään takana pieni suunnistuslenkki. Polvi vähän vihoittelee, joten pitäis mennä salille parantamaan lihaskuntoa. Vaikeeta vaan löytää aikaa.

t. Lempi

Vierailija
11/22 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tiedä sitten miten pirteänä, mutta hereillä joka tapauksessa.

Vaaka näytti aamulla 76.1 kg eli miinusta taisi kertyä 300 g. No, viikon 22 välitavoite tuli ohitettua. Nyt kun se vielä pysyisikin takana. Toivon ja luulen, että jaksan olla skarppina vappuun asti. mutta silloin tulee kuitenkin syötyä ja juotua normaalia enempi ja normaalista poikeavaa ruokaa, että painon lasku tyssää takuuvarmasti. Aineenvaihduntani on muutenkin niin heikkoa, että tuskin uutta laskusuuntausta löytyy toukokuun aikana. Pitää siis yrittää ottaa kaikki irti tässä seuraavan viikon aikana.

Aurinkoista päivää kaikille!

t. minlee

Vierailija
12/22 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minlee, onnea pudotuksesta! Keveämpänä kohti vappua...

Lempi05, toivottavasti löydät aikaa.

momentti, 100 g on kuitenkin aika vähän plussaa, joten niskaote ja menoksi!

Pommeriina, toivottavasti mielesi korkeammalla ja painosi alempana!

Johkulainen, kiva kuulla susta! Kyllä sä ainakin sen pari kiloa saat pudotettua ennen synttäreitä.

unnika, miltä pussit maistuu?

Ragna, miinustulos on kuitenkin aina saavutus!

Volga, pidän peukkuja, että pääset ihan 79:ään pian!

hiiriemo, toivottavasti olosi helpottunut jo. Mäkin oon löytänyt kaapin perältä rusinat herkuiksi.

Missäs muut luuraa? Kesä lähestyy :).

13/22 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin ilmottautumaan, vaikka puntari kutsuukin vasta lauantaina..tosin koko viikkona en ole pisteitä merkannut enkä niitä edes ajatellut eli voiolla, ettei puntarille tarvitse mennä!

Ulkona on tullut oltua ihan kiitettävästi..aivan mahtavat ilmat ja maanantaina koottiin jättitrampoliini, jossa sitten eilen illalla jo pompinkin ja aattelin tänäänkin sinne mennä koikkelehtimaan, kunhan lapset nukkuu :o)!

Eipä mulla muuta,nyt tarttis taas saada tiukka linja päällensä!

~köris~

Vierailija
14/22 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin maistuu pussit - kun ei ole pöydässä vaihtoehtoja. ;-) Nyt kolmas päivä alkamassa. Tänä aamuna oli ekan kerran vähän heikko olo, huimasi. Mutta nyt nautin aamupalaksi ekan pussin, niin olo parani huomattavasti. Olen jaksanut liikkuakin ihan normaalisti. Tiistaina noin 5km kävelylenkki pururadalla, eilenkeskiviikkona sama matka juosten ja vielä illalla 4-5km kärryttelylenkki kuopuksen kanssa. Eilen söin vain kolme pussia ja lisäksi yhden Nutrilett-energiapatukan, jonka laskin korvaavan kaksi pussia. Oli mukava välillä pureskella jotain - muutakin kuin xylitol-purkkaa!

Lisäksi en ole syönyt mitään. Juonut vain vettä 2-3 litraa päivässä, kerran mustaa kahvia kupillisen, teetä makeutusaineella kupillisen, pepsimaxia litran verran sekä light-mehua.

Ja se paino : se oli tänä aamuna 61.6 kg. En meinannut tottapuhuen uskoa silmiäni ja punnitsin uudelleen ja samaa se näytti! Lähtölukema kaikkinen mässyturvotuksineen oli tiistai-aamuna lienee jotain 64-65 kg. Harmittaa vähän, kun en sitä lähtölukemaa muistanut punnita edes. Mutta pudonnut on - nesteitä varmasti kaikki, mutta so what! Jospa tästä sais tsemppiä pysyä kurissa ja herran nuhteessa.

Eilen saavutti meidät myös odottamaton suru-uutinen : mieheni 33-vuotias isoveli on kuollut. Ihmisjärki ei voi käsittää... Minä kun olin valmistautunut pikkusiskoni häihin toukokuun lopulla, niin vielä tämä elämä järjesti hautajaiset ennen häitä... Jotenkin tuntuu niin vähäpätöiseltä tämä painontarkkailu tuollaisen rinnalla, mutta täytyy vain jatkaa elämää eteenpäin.

unnika

Vierailija
15/22 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ei nyt sentähän! :)

Kolmas päivä Nutrilett-kuuriani takana ja neljäs edessä. Luultavasti jatkan enää tämän päivän. Tämän aamun paino 60.5 kg. Hullua! Eilen oli aika vetämätön olo, päätä särki, enkä jaksanut harrastaa liikuntaakaan. Tosin tuo suru-uutinen täyttää mielen, eikä senkään takia jaksa normaaliin tahtiin.

Minlee, älä huomioi näitä lukemia tältä viikolta ollenkaan. Katsotaan paino uudemman kerran maanantai-aamuna, kun olen ensin syönyt viikonlopun normaalisti. Nouseehan se tästä normaalilla syömisellä kuitenkin jonkun verran. Mutta pitää yrittää palata terveelliseen syömiseen, niin ei mene kuuri vallan hukkaan!

Tänään menen työhaastatteluun, josko vaihtaisin firmaa, ja sitten varmaankin tapaamaan miehen sisaruksia, jotka kokoontuvat...

Ihana, ihana kevät, mutta niin surullinen ihmismieli. Elämä on kummallista - ei sitä voi kukaan hallita.

unnika

Vierailija
16/22 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/22 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Unnikalle ja koko perheelle kovasti voimia. Ihme, et oot jaksanut tsempata näissä merkeissä vaikka on surua ja murhetta. No jokaisen pitää tehdä surun hetkellä just niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.

Omat heiveröiset tulokset tulin kirjaamaan myös tänne eli puolen viikon aikaan ilmoittamani tulos 73,0 on voimassa oleva. En näköjään taaskaan riittänyt intoa tiukempaan pudotukseen. Mut alaspäin sentään. Tavoitteeseen matkaa 3,1 kg ja nyt pitäis kyl ottaa kunnon rutistus, jotta pääsis edes suunnilleen siihen.

Jonkun verran olen saanut jo palautetta kavereilta ja sukulaisilta, että on painoa tippunut. Mä en oikein tiedä mitä sellaisiin sinänsä positiivisiin huomioihin pitäis vastata. Mites muut tuleeko palautetta laihtumisesta ja mitä vastaatte?

t. Lempi

Vierailija
18/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt nyt kaksi viikkoa kamalista hartiakivuista, joka säteilee myös päähän, joten pää on kipeä joka päivä ja tulehduskipulääkkeet sain uudet taas eilen. Syönyt en ole yli pisteiden, joten plussien on johduttava lääkkeistä! Mutta sisulla eteenpäin ja ilmoitan lukeman sitten kun on painokelpoista:) Vuokrasin eilen jäsenyyden kuntokeskukseen jouluun asti ja pääsen taas spinnaamaan:)

Mutta minä en siis ilmoita lukemia ennenkuin ne ovat samassa kuin edellinen kirjattu. Olen kyllä täysillä mukana ja motivaatiota sain taas jostakin takaisin vaikka puntari ei mun kaveri tällä hetkellä olekaan..

Koittakaahan pysyä " ruodussa" viikonloppu!

Vierailija
19/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Lempi! Päivä kerrallaan.

Tän aamun lukema neljän Nutrilett-vuorokauden jälkeen oli 604 eli vain 100g pienempi kuin eilisaamuna. Lähdin aamulla jo ennen kahdeksaa kuopuksen kanssa mukavalle kärryttelylenkille (ehkä 6-7km) ja yhdeltätoista oli basic. Aamun söin vielä Nutriletteja ja tarkoitus oli syödä niitä vielä tämä päivä, mutta iltapäivästä, kun tulin ruokaostoksilta, mulla alkoi olla niin heikottava ja huono olo (paljosta liikunnasta?), että oli pakko unohtaa jo Nutrilett ja söin hyvillä mielin kaksi siivua täysjyväruisleipää, päällä 5% aamupalajuustoa ja keittokinkkua, ja lasin rasvatonta maitoa. Ai että maistui taivaalliselle! :)

Yritän edelleen juoda reippaanlaisesti ja kaivoin omaohjaajan laatimat kevyet ruokaesimerkit esille ja niitä meinaan seuraavat päivät noudattaa. Nouseehan se paino tästä, mutta jos sen saisi tämän kuurin myötä vakiintumaan johonkin 61-62:n välille, voisi sanoa, että tämä Nutrilett-kuuri oli onnistunut juttuika näyttää.

Mies lähti kolmen vanhimman kanssa siskolleen, me jäätiin kuopuksen kanssa kahestaan kotiin. Pitäs raivata paikkoja - meinaa olla kuin pommin jäljiltä joka huone... etenkin lastenhuoneet...

Huomenna mies taas duunissa (kurjaa, lähes kaikki sunnuntait!), mutta maanantai-iltaan varasin taas basicin ja tiistaina kokoontuukin jälleen meidän painonhallintaryhmä ja pääsen omaohjaajan armottomalle puntarille..! Hui! :) Pari kuukautta (reilu) enää ton meidän painonpudotusprojektin päättymiseen ja silloin heinäkuun alussahan mun tavoite oli olla -10kg hoikempi kuin tammikuun alussa. Nyt sen olen, mutta täytyy vielä huomioida painon nouseminen, kun nyt palaan normaaliin ruokavalioon. Mutta hyvä näinkin!

Rentouttavaa ja kurinalaista viikonloppua! Joko olette grillikauden käynnistäneet? (Apua sitä kautta!) Itse suunnittelen vasta kesähuoneen siivoamista. Siellä se kaasugrilli odottaa...

unnika

Vierailija
20/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi hyvin oot tsempannu vaikka tuollainen suru teidät kohdannut! Sitä ei ymmärtää ihminen voi!

Mä aloitin tänään detox puhdistuskuurin ja se kestää 20 päivää. Juoma on ihan hyvän makuista että helposti saa sen juotua. Yritän sillä saada näitä mun turvotuksia pois.

Me ollaan aloitettu grillikausi mutta kevyesti, eli kanan rintafileitä, salaattia, maissia ja keitettyjä perunoita (meillä sellainen grilli jossa on keittolevy ja todella tehokas) sekä kevyestä kermaviilistä tehtyä ihanaa kastiketta. Lapsille ja miehelle ja oli tietysti makkaraa, mutta itse pysyn siitä erossa.

Sai mahan täyteen ja pisteitä ei mennyt enempää kuin normaalistakaan ruuasta. Niin ja jälkiruuaksi söin mehujäätelön:)

Huomenna menen spinnaamaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä