Mitä tehdä kun mielessä pyörii nykyään itsari päivittäin :´(
Ahistaa. Valtavasti. Lääkitys päällä, ollut jo syksystä saakka. Elämäntilanne vaikea, sellainen josta en voi kenellekään, en kenellekään puhua. Näennäisesti kaikki on hyvin, mutta kukaan ei tiedä kuinka raskasta minulla on. Monista syistä johtuen. Tämän kaiken lisäksi olen hyvin yksinäinen ja yksin itseni kanssa.
Miehellekään en voi puhua. Hänellä omat stressinsä ja vaativa työ ym.
En tiedä kuinka jatkaa elämää eteenpäin.
Kommentit (5)
www. tukinet. fi (välit pois tuosta osoitteesta)
Eikö niihin voi soittaa anonyymisti? Puhumattomuutesi varmasti vain pahentaa tilannettasi.
Mieskin kyllä varmaan haluaisi tietää...
Hyvä neuvo tuo tukinet. Kokeile auttaako kirjoittaminen, kirjoita vaikka päiväkirjaa.
Itse samassa tilanteessa ollessani kirjoitin paperille asiani, jota en voinut ääneen sanoa. Kannattaa ehdottomasti. Jos sinulla on jo mtt hoitosuhe, niin sitten vain psykiatrille lappua. Jos ei ole, ts. terveyskeskuslääkärikontakti, niin hänelle käy myös antaa lapulla asioiden oikea laita tietoon. Jos tulee liian paha paikka eteen, lähde päivystykseen.
Voimia!
itsemurha-ajatuksista. Jotenkin en saa sitä suustani ulos, kaunistelen tilannetta hänellekin. Jotenkin koen ettei minun sovi puhua noin kamalista asioista. Että se on vain minun ajatus joka ei kuulu kenellekään.
ap