Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mie voin selvitä tästä?

Vierailija
19.04.2008 |

Mie oon tosi sekaisin! Kaikki tuntuu niin vaikeelta!

Alotetaan alusta. Mies ihana ja muute. Ex kokoajan yrittää saaha takas. Menetin kaverit kun niitten omin sanoin vein parhaimman miehen ja ne oli kateellisia. Ja kyse ei oo edes mitenkään kauheen komeesta miehestä.

Muutettiin yhteen ja kaikki muuttu. Tulin raskaaks ja kaikki oli hyvin kunnes jätkä alko panikoida! Lapsen syntymän jälkeen jätkä on töniny, heitelly ja uhkaillu minuu! Eilen se esti miuta hengittämästä, koska en suostunu sanomaan asiaa minkä tiesin et ois loukannu sitä. Asia oli et oon turhautunu kotona, koska oon tääl 24/7 satunnaisia kaupassa käyntejä lukuun ottamatta.

Halusin vaan purkaa mieltäni ja kiitos tälle palstalle, et sen voi tehdä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa se äijäs pellolle, ja jos et siihen kykene, niin pakkaa niksus ja naksus ja lähde. Jos se alkaa " estämään sinua hengittämästä" niin ei ihan kivoja aikoja ole tiedossa tulevaisuudessa.

Vierailija
2/11 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä mitä tehdä! Lainat ja lapsi on kuitenkin! Ja ne aikasemmat tönimiset on ollu vaan samanlaisia ku kassajonossakin. Ja heitot on ollu aina sängylle tai sohvalle! Lapsi ei oo koskaan nähny tai kuullu koskaan mitään. Oon kysyny!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissasi usko, että toisen töniminen, tuuppailu ja kuristaminen on ok? Se ei ole, ja vaikka lapsesi ei tiedä siitä mitään nyt, niin ei se voi siltä välttyä, etenkin jos miehesi tuuppii sinua kassajonossakin. Ole varovainen, ja yritä miettiä miten pääsisit tuosta tilanteesta pois. Tai puhu miehellesi, ja sano, että tarvitsette apua parisuhteeseen, jos se ei voi kontrolloida noita väkivaltaisia impulseja.

Vierailija
4/11 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuosta on vaan suunta pahempaan. Lähde, ota lapsesi ja mene vielä kun voit!!! Turvakotiin tai mihin vaan. Mikään ei oikeuta väkivaltaan ja tottakai sitä turhautuu 24/7 kotonaolosta. Älä mieti enää, vaan lähde.

Vierailija
5/11 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pienmpi haitta jos oon 18 kun jos oon 40?

Vierailija
6/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona sitten ihan samalla laila, mutta on katsonut, että sohva on vastaanottamassa?

Ja sitten kysyit vauvalta, että onko hän nähnyt, kun isi tekee niin? Et itse tietysti osaa sitä arvioida?

Ja kumpaa se eksä hinkuu takas, siuu vai miestä?

Vierailija
7/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, maailma on miehiä täynnä, väkivallattomiakin on pilvin pimein.

Mä oon tehny empiiristä tutkimusta, tää on fakta.

Nyt kipin kapin, vaatteet laukkuun ja turvakotiin ja ei enää yhteydenottoakaan tähän sulhaseen.

Tämä on pienimmän riesan tie, jota ei tässä tapauksessa kukaan vakavasti otettava henkilö kyseenalaista.

Vierailija
8/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on niin vanha, että osaa kyllä sanoa jos jokin vaivaa? Oon päässy vasta 3 tuntia sitten kunnolla ajatttelemaan asiaa ja en tiedä vieläkään mitä pitäisi tehdä?

" Kiitos" kaikille jotka on niin viisaita, että tietää heti mitä tehdä. Ja tietää miten siitä selviää itse ja miten se vaikuttaa lapseen!

Vierailija
9/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui 3 tuntia sitten, kun yhtäkkiä pääsit kunnolla ajattelemaan? Sinulle kasvoi aivot?

Vierailija
10/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiasia on, että jos ette hae apua, niin erottava on. Totuttele tuohon ajatukseen ihan rauhassa.

Vierailija
11/11 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri paskahakkaajaansa niin, ettei saa moista loista pellolle.

Siinä ei lässytys auta. LÄhde jos vielä voit sen terveenä ja lapsen kanssa tehdä.

Kai täällä toisetkin on elämiään eläneet ja kaikenlaista nähneet ja kokeneet.

Älä tosiaan anna kenekään sinua nujertaa. Sinä et ole mikään tönittävä, mitätöitävä, hakattava, väheksyttävä kynnysmatto vaan korvaamattoman arvokas nainen, lapsesi ainoa äiti.

Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme