Mitä mieltä naisesta, jolla on lapsia 3 eri miehen kanssa ja viimeisimmästäkin on jo erottu?
Kommentit (21)
Tai sitten ei jaksa katsella ketään miestä pitempään. Tai onnistuu aina rakastumaan väärään mieheen tai ihan mitä vaan.
En tuomitse kuitenkaan tapausta tuntematta.
Itselläni on kahden eri miehen kanssa lapsia ja olen eronnut myös nuoremman isästä. En aio hankkia enää lapsia, vaikka nykyisellä miesystävälläni ei ole lapsia enkä ole edes liian vanha vielä.
Ymmärrän, että kerran tai jopa kaksikin liitto voi kariutua pelkän huonon onnen takia, mutta kroonistuessaan tuo vaiva kertoo kyllä jostain muusta.
Miksi aikuiset ihmiset eivät mieti yhtään tarkemmin, millaiset elämän eväät lapsilleen tarjoavat?
Esikoiseni isä häipyi välittömästi toiseen maahan kuultuaan raskaudesta, toisen lapsen sain 5 vuotta myöhemmin silloisen avopuolisoni kanssa. Suhteemme oli repivä, oli väkivaltaa ym. Erosimme.
Kolmannen lapseni sain sitten 12 vuotta myöhemmin aviomieheni kanssa kuuden avioliittovuoden jälkeen. Että näin.
kusmulkkuja lapsille isiksi? toinen karkaa maasta ja toinen vetää turpaan, huoh taas kerran
Meidät, kolme lastaan, on hyvin kasvattanut. Varmasti vähemmän miehiä hänellä ollut kuin yleensä keskivertonaisella elämänsä aikana muissa suhteissa. Nuorena presidentin luvalla meni naimisiin aikana, jolloin yksinhuoltajuus oli suuri häpeä. Suuren ikäeron takia suhde ei toiminut. Isoveljeni oli 6-vuotias minun syntyessäni. Sitten viimein äitini luuli onnen löytäneensä, oli pikkuveljeni isän kanssa naimisissa yli 20 vuotta, kunnes ukko haksahti nuorempaan naiseen. Äiti on ollut liki kymmenen vuotta sinkkuna.
En pidä häntä mitenkään huonompana tai moraalittomampana, vaikka lapsilla ei samaa isää olekaan.
Hurraa tämän palstan solidaarisuus naisten kesken!
lunttu, joka makaa kenen kanssa vaan ja ilman ehkäisyä on oikea pyhimys. Moraaliton on sellainen, joka ei suostu aborttiin.
Kaikki pitkiä suhteita ja nykyisen toivon kestävän hautaan saakka.
En ole suunnitellut näin, mutta joskus elämä ei suju kaavan mukaan.
Eka suhde päättyi mihen pettämiseen. Toinen vuosien valehteluun ja tunteettomuuteen. Nyt on hyvä olla, enkä kadu yhtäkään lasta, pari suhdetta olisi voinut jäädä kokematta.
ja äidilläni kahden eri miehen.
Ainoa ongelma tästä on se, että äitini mielestä minulla on vain yksi oikea sisko, eli tämä äitini puolelta oleva isosiskoni.
Kun muutin pois kotoa hän jopa sanoi minulle että ' muista sitten että X on osaa aina auttaa ja ymmärtää sinua parhaiten' .
Parhaissa väleissä olen kuitenkin isäni vahinkolapsen kanssa (minua 4v vanhempi sisko) jonka olemassaolosta sain tietää vasta ollessani 14v eli 6v sitten.
Miehillähän on näet otsaan tatuoitu se pienellä präntätty osuus, jossa lukee, että 10 vuoden kuluttua alkoholisoidun ja muutun väkivaltaiseksi, tai löydän nuoremman ja karkaan hänen matkaansa tms. Kyllä tollaset asiat pitää osata etukäteen selvittää!!!
Jokaisen miehen kanssa olen sopinut vain lasten tekemisestä. Eli siis että miehen ei tarvitse kuin saattaa minut raskaaks, minä hoidan lapset yksin. Joten yhtään ei ainakaan minua kummaksuta tuo.
Tehtailee lapsia omaksi huvikseen ilman isiä ihan tietoisesti. Lapsiparat. :(
hyvin äidin, jolla lapset 4 eri miehen kanssa, kuulostaa pahalta, mutta kun tietää taustat niin ei ole ;) tosin en itse toimisi niin, että kävisi noin, mutta.. ja oikeastaan kuvioissa vaan 2 isää koska 2. isä on adoptoinut 1. ja samoin 4. isä 3. :)
Ikää naisella alta 40.
Mutta kukapa minä arvostelemaan, kukin taplaa tyylillään!
Itse en ehkä haluaisi, alkaisi olla vähän turhan hankalaa isien kanssa selvittää lomia ym. kun niin monta.
kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Mitä ihmeellistä siinä sitten on? Kai tätä on nykypäivänä enemmän siksi, että naiset tajuavat erota sioista, eivätkä sinnittele paskoissa suhteissa ankeaan loppuunsa saakka.
Vierailija:
Ymmärrän, että kerran tai jopa kaksikin liitto voi kariutua pelkän huonon onnen takia, mutta kroonistuessaan tuo vaiva kertoo kyllä jostain muusta.Miksi aikuiset ihmiset eivät mieti yhtään tarkemmin, millaiset elämän eväät lapsilleen tarjoavat?
Pääasia että lapsista huolehtii hyvin.
tai häippäsee maasta. Nainen joka kantaa vastuunsa ja kasvattaa lapset on se paha. Miehissä mitään vikaa ole, päinvastoin naisen vika kun on niin huonon miehen valinnut.
Naisten solidaarisuus toisiaan kohtaan on juuri tätä.