Gymboreelta tilanneet, apua...
Onko Gymboreelta tai muista jenkkikaupoista mahdollisuutta tilata muuta kuin luotokortilla?
Kiitos, jos viitsit vastata.
Kommentit (4)
Ja menihän se. Oon muutenkin huomannut, että tuo Sammon Visa Electron menee luottokorttina vähän jokaisessa ulkolaisessa verkkokaupassa, johon oon sen syöttänyt Visana. En sitten tiedä, onnistuuko muilla Electroneilla? Mutta olipas hauska juttu tuo aikoinaan huomata, kun karttelen muutenkin (kaikkien) luottojen käyttöä.
Gymboreella ja Janie&Jackilla jotain tekemistä keskenään? Innostuin äsken tilaamaan molemmista ja otti silmään että tilaussysteemit vahvistusviesteineen olivat aivan identtiset. Voi siis toki olla sattumaakin että käyttävät samaa järjestelmää, mutta mielenkiinnosta mietin ovatko jotenkin yhteydessä keskenään? Molemmat kaupat ovat mulle entuudestaan tuntemattomia, jännityksellä odotan millaiset paketit saapuu! :)
samantien kun laitoin kysymykseni niin löysinkin vastauksen, eli samaa firmaahan ne ovat. :)
Itse olen maksanut Ebayssa PayPal:lla, mutta sekin käsittääkseni perustuu suomalaisella ostajalla luottokorttiin. Jos olen oikein lukenut, niin suomalaiselta pankkitililitä ei voi siirtää rahaa PayPal:n tililtä. Amerikkalaisella se kai onnistuu.
Mutta katsoin pikaisesti läpi Gymboreen sivujen kohdan Customer Service --> Payment Information ja siellä puhuttiin vain luottokorteista.
Jos jollakulla on poikkeavaa tietoa, tulkoot kertomaan.