Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia lasten digikameroista??

Vierailija
18.04.2008 |

Meillä 5v. lapsi haluaisi kovasti ottaa kuvia meidän kameralla mutta ei olla juurikaan annettu koska sitten sitä samaa tahtoo myös tehdä 3 ja 2 vuotiaat sisaruksestkin ja kameramme ei ole leikkikalu.

Myynnissä näkyy olevan esim BR leluissa lasten digikameroita ja uusimmassa lelulehdessäkin näytti yksi olevan

Kertokaahan kokomuksia niistä ja nettisivutkin olis tervetulleita mistä niitä vois tilata!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä on innokas valokuvaaja, ja hänellä on paro pro-digirunkoa ynnä oma vanha pokkari. Lapsi sai sitten itselleen pikkukameran, jonka kuvia voi katsoa isompanakin. Eipä tuo sitä hajota eikä ole lelujaankaan hukannut. on ihan innoissaan.

Vierailija
2/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies nyt muuten halusi ostaa parhaan mahdollisen pikkukameran. Varmaan poika olisi ollut ihan yhtä tyytyväinen halpiksenkin :) No, nyt voi isikin lainata sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää todella hyvin kolhuja ja putoamista ym, mutta kuvanlaatu näin aikuisen mielestä yllättävän heikko. Lapsille tosin tuntuu riittävän ja ovat ihan innoissaan. Minä olen onellinen, että nyt oma kamerani on todellakin oma kamerani, eikä kukaan metrin mittainen ruinaa sitä jatkuvasti omaan käyttöönsä (minulla ns. ammattikamera) :)

Vierailija
4/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että aina on joka juttuun joku joka laittaa poikkiteloisen vastauksen!? Tietenkään lapsen ei pidä aina saada mitä haluaa jne... Eikä se ollut kirjoituksen aihe ja tarkoitus. Mitä pahaa siinä nyt on jos haluaa lapselleen oman kameran ostaa. Itse otan paljon kuvia ja nautin vanhojen valokuvien katselemisesta ja kyllä jos lapseni tykkää myöskin valokuvauksesta niin hänelle sen suon.

Vierailija
5/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt harmittomamapaa harrastusta voi enää olla kuin digikuvaaminen?

Vierailija
6/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päädyimme ostamaan edullisen oikean, eikä ole kaduttanut. Ei noista lasten kameroista voi tehdä edes kymppikuvia, ja sillä halpisoikealla saa videota ja kaikkea. Ja kyllähän siinäkin voi olla säännöt että missä ja kenen kanssa saa kuvata.

Vierailija
7/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se äiskä, jonka lapsilla on tuo F P:n kamera