Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin maistraatissa - vinkkejä!

Vierailija
17.04.2008 |

Ollaan siis menossa vappuna naimisiin maistraatissa, ja tarkoituksena olisi sen jälkeen mennä kahdestaan syömään ja hotelliin yöksi.

Tämä on meille ensimmäinen yhteinen ilta pitkään aikaan (lapset 5 v. ja 7 kk), ja haluaisin tehdä jotain erityistä, olisko siihen vinkkejä? Paikka on Helsingin keskusta.

Toinen asia liittyy vaatetukseen, millaiset vaatteet olisivat hyvät maistraatissa vihkimiseen? Hääpukua minulle ei tule, mies laittaa puvun ja itse ajattelin jotain juhlavaa.. mekko lienee vielä liian viluisaa päällepantavaa? Housupuku?

Entäpä morsiuskimppu? Itse en ollut sitä suunnitellut, mutta toisaalta se voisi olla ihan kiva.

Kertokaa muut omista maistraattivihkimisistä ja ohjelmasta, kaikki vinkit on tervetulleita! Ymmärrän että itsehän voi tehdä mitä haluaa, mutta ideoita kaipaisin, kun ei niitä itsellä oikein tunnu olevan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piti kysymäni hääjuhlasta. Ajattelimme järjestää kesällä epäviralliset ja rennot juhlat kavereille ja sukulaisille, olisko tähän vinkkejä?

Minkälaisia juhlia olette järjestäneet kun häät eivät ole olleet perinteisesti kirkossa, ja juhlat järjestetään myöhemmin?

ap

Vierailija
2/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin haluta vihkimisen jossain ulkosalla kauniissa paikassa. Aivan pienellä porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä halutaan vain vahvistaa juridinen muodollisuus ja halutaan kuulla teidän sanovan tahdon. Pukeudu juhlavasti niin kuin itse ajattelet sopivan. Lähes kaikki ystäväni ovat menneet suoraan maistraatista syömään johonkin läheiseen ravintolaan. Mutta miten TE haluatte juhlia? Ovatko lapset aluksi mukana? Jos lapset mukana, niin kannattanee miettiä joku sellainen paikka, jossa lapset voivat katsella joko keittiöön kokkien puuhastelua tai ulos ikkunasta.

Yöksi voitte mennä vaikka Torniin. Tai voittehan napata lautan ja lähteä Tallinaan. Itse olimme 30-vee matkalla Taanilinnan Delux-huoneessa. Ottakaa jotain luksusta huoneseen. Shampanjaa, hedelmiä, aamupala. Menkää kylpylään tai saunaan. Mikä nyt teitä kiinnostaa. Konsertti?

Vierailija
4/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaalea pitsinen kotelomekko, mutta ennen meitä vihittiin pariskunta jossa naisella oli ihan vimpan päälle prinsessapuku päällä. Ja mentiin sitten todistajien ja perheiden kanssa suoraan siitä syömään.

Vierailija
5/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlassa sukulainen piti " seremonian" , jossa puhui meidän seurustelustamme, liitostamme ja kysyi meiltä vahvistuksen halullemme jatkaa yhdessä. Sitten suudeltiin julkisesti ja ystävä lauloi balladin. Loppuilta olikin ns. perinteiset kemut, mutta näyttivät meidän juhliltamme. Oli ruokaa, musiikkia ja puheita. Olimme vuokranneet työväentalon ja aamulla ystäväni siivosivat sen, meidän heräillessä hotellista.

Vierailija
6/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ja lapsen kanssa. Meillä oli kivat pienet häät.

Vierailija
7/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vaaleankeltainen pitkä juhlamekko. Mekko teetettiin kun olin ystäväni kaasona. Kaiken tohinan keskellä jäi sitten henkkarit kotiin käsilaukkuun, meinasi vihkiminen peruuntua sen takia. Onneksi maistraatissa oli vanhempieni tuttuja, jotka todistivat minun olevan se joka väitin olevani. Aika tylsä toimitus se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi