Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon kaikki kaatuu päälle -tunteesta?

Vierailija
17.04.2008 |

Eli olen opiskelijaäiti, joka käy samalla myös töissä... Tuntuu että kaikki on ihan liikaa juuri nyt, mutta onneksi kesäloma on enää kuukauden päässä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vähän sama tilanne, kahden lapsen opiskeleva yh-äiti, joka käy keikkatöissä ja myös opiskelee päätoimisen jutun lisäksi sivussa pariakin muuta juttua. Mä en voi vähentää työtaakkaa, mutta n. 10-15 minuutin meditaatio päivittäin auttaa jaksamaan. Olen myös laittanut tv:n kokonaan pois meiltä, vie liikaa aikaa ja turruttaa aivot niin aikuisilta kuin lapsiltakin. Jää enemmän aikaa yhdessäoloon ja nukkumiseen ilman sitä härveliä.

Kesälomaa mulla ruhtinaalliset kolme päivää, lapsilla onneksi enemmän. Mutta joskus ei voi pysähtyä, silloin tärkeää pitää huolta fyysisestä kunnosta, terveellisestä ravinnosta, riittävästä levosta ja pienistä breikistä arjen keskellä.

Vierailija
2/2 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaat, että pystyt hallitsemaan hengitystäsi, muukin elämänhallinnan tunne paranee.

Kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle, kyse on yleensä stressistä ja/tai masennuksesta. Koeta ottaa enemmän aikaa itsellesi ja tehdä joka päivä jotakn, joka tuottaa mielihyvää juuri sinulle. Sinäkin olet arvokas, eivät vain ne toiset, joiden asioita hoidat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi