Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies voi olla iloinen että tienaan rahaa?

Vierailija
17.04.2008 |

Lapset 3v ja 11kk ja koitan olla kotona kunnes pienempi 2v. Ensin mies valittaa kun ei ole rahaa sellaiseen. Mutta minäpä näppäränä etsin työtä jota on 2 vkl/kk ja joskus iltaisin. Ja nyt kauhea marmatus kun olen AINA töissä. Rahaa todella tarvitsemme ja lapset pieniä joten saavat olla kotihoidossa. Miehen mielestä tuo työ on minulle vain harrastus enkä näin ollen sitten muuta enää tarvi (itse harrastaa 3x viikko).

Ottaa niin päähän, kun ensin ei raha riitä ja sitten kun sitä tienaa ei sekään hyvä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona ja hän tienaa. Tottavie luulen että meilläkin tulee ap:n kaltainen tilanne kun aloitan työt kun nuorin on 1v. Jotkut on vaan sikoja!!

Vierailija
2/4 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että odotetaan kotona olevan lapset hoidetut, siivottu ja ruoka valmiina. Kuitenkaan ei olla tyytyväisiä kun rahaa ei tule mutta halusin olla lasten kanssa vielä mahd paljon ja nyt saan hieman ekstraa tekemällä ne pari viikonloppua. Kyllä siinä miehen harrastukset sun muu kärsii mutta kai sekin jaksaa 4 päivää olla lasten kanssa... AARGH! Itse olen koittanut sanoa että jos menen kokopäivätöihin (eikä rahaa silti olis juuri enempää) niin iltaisin kotona odottaa sitten kasa kotitöitä ja lapset raahattava aamulla aikaisin hoitoon jne. Luulis tämän nyt parempi olevan. Mutta mikään ei näköjään kelpaa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mouruna täällä meillä. Lapset nyt 2,5v ja 10kk ja olemme sopineet että lapset hoidetaan kotona kunnes kuopus täyttää 2v. Raha on kuitenkin kortilla ja seinätkin kaatuvat päälle eikä minulla ole edes harrastuksiakaan. Niinpä ajattelin että kaksi kärpästä samalla iskulla eli menisin parina viikonloppuna kk:ssa töihin ja joskus viikollakin. Näin saisin tuntipalkkaakin mikä olisi tuplasti parempaakuin kuukausipalkka. Tällä systeemillä olisin tienannut meille asuntolainarahat joka kuukausi ja samalla olisin lepuuttanut hermojani olemalla edes joskus muualla kuin kotona.

No, eihän se miehelle tietenkään käy kun menee kuulemma viikonloput pilalle eikä pääse harrastamaa eikä pääse muutenkaa mihinkään kun ei ole sitten autoakaan ja plaa plaa ... No, ollaan kotona sitten vihaisena ja PA!

Vierailija
4/4 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten voinut mennä töihin?