Lihavuustutkija: " ei ole olemassa terveitä lihavia"
Tämän päivän HS:ssa oli lihavuustutkija tohtori Kirsi Pietiläisen sanoma lausahdus: " En melkein usko siihen, että on olemassa terveitä lihavia"
Onko av:n kansa samaa mieltä?
Kommentit (10)
anoreksia. Kun anorektikko kontrolloi itseään sairaalloisesti, ylipainoiselta tämä kontrolli puuttuu tyystin. Kummassakin sairaudessa on epäterve suhtautuminen ruokaan.
Ylipainoa kyllä on, mutta olen hyväkuntoinen ja ei mitään sairauksia.
Itselläni on vähän ylipainoa, ja kaikki veriarvot, verenpaine jne. ovat kunnossa, samoin kunto kuntotestien mukaan ok. Olenko siis sairas?
Onko sairautta se, jos en pese hampaitani? Kyllä, voidaan sanoa, että minulla on ientulehdus ja karies, mutta hampaiden hoitamattomuus ei ole sairaus. Sairaudet ovat seurausta tietystä toimintatavasta.
Nuoret lihavat eivät vielä ole sairaita.
määrittikö tämä lihavuustutkija mikä on lihava? siis tässä kyseisessä tutkimuksessa
lääkkeiden määrä lisääntyy koko ajan.
kannattaa itse lukea
weeweewee piste hs piste fi
kotimaa
kun tulee miljoona läskiä jotka väittävät olevansa terveitä ja toinen miljoona laihduttaineita tai normaalipainoisia jotka myös on terveitä. Ei nähdä metsää puilta ikinä.
vastakkain on lihavuustutkijan mielipide vastaan av-ylipainomammojen omakohtaiset kokemukset (" olen terve" ). uskon, että moni lihava miettii asiaa, toivottavasti lääkityksestä ei tule osa päivittäistä ruokavaliota.
itsensä ajanut ja siitä seuraa lukuisia muita sairauksia.