Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ihmisryhmään kuulut tässä bussissa:

Vierailija
03.12.2008 |

autan munnon vielä istumaan, tarvittaessa omalle paikalleni jos bussi on täynnä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä bussissa tuijotan apaattisena ulos ikkunasta ja juuri ja juuri huomaan jäädä pois oikealla pysäkillä

Vierailija
2/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolta putoaa kassi käytävälle liikkeelle lähtevässä bussissa.

Hän on niin huonokuntoinen että on vaikeaa kurottaa kassi ylös mutta luultavasti saa sen pienen yrittämisen jälkeen.

Istut yksin parin penkin päässä käytävän puolella ja näet tapahtuman.

a) Menetkö melkein heti nostamaan kassin mummolle vai

b) katseletko kun hän vaivoin saa sen nostettua?

c) Vai kenties katsot harmistuneena kanssamatkustajia kun kukaan muu ei auta mummoa?

d) Mikä mummo? Mä en nähnyt mitään kun katselin vain tiiviisti ulkona olevia kerrostaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ja autan mikäli huomaan. Monesti kieltämättä olen niin ajatuksissani etten välttämättä tuollaista huomaisi. Tosin, en ole varmaan 10v matkustanut julkisilla, mutta jos tätä tapausta verrattaisi vaikka kadulla tapahtumiseen

Vierailija
4/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksissaan bussissa istuskeleekin niin kyllä sitä kuitenkin huomioi mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
5/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla d jos kerran näen tapahtuman :-p

Vierailija
6/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sääli yhtään näitä mummoja on ne sen verran v-mäisiä yleensä etten viittisi auttaa. Niin makaa kuin petaa, ja jos nyt tämä nimenomainen olisikin oikea enkeli niin laittaisi kanssasiskot riviin ja jotain järjestystä heihin ettei ne pilaisi kaikkien mummujen mainetta.

Vierailija
7/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ajattelis mun yrittävän varastaa sen tavaroita. Syyttäis varmaan vielä että olen sen kampannut. Semmoisia ne mummot on...

Vierailija
8/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset