Olen sen eilisen ketjun ap, jolla oli 60 euroa ruokaan rahaa...
en jaksa kirjoittaa enää siihen samaan ketjuun, enkä toivo tähänkään kommentteja sen enempiä. Kerron vain, että tänä aamuna mies meni pankkiin ja hoiti meille lainan, jolla maksetaan velkamme ja korttimme pois. Laskujemme mukaan meillä jää nyt melkein 1000¿ enemmän käteen rahaa kuussa, kun maksamme pankille isosta lainasta vain 350 ¿ kuussa lyhennyksiä. Kiitos sinulle joka ohjeistit tekemään näin. Elämä tuntuu taas valoisammalta. Mieskin sai kutsun työhaastatteluun, jossa on vastuullisemppi homma ja 800 ¿ parempi palkka. Ja minä menen syksyllä opiskelemaan, jos yksikään noista hakupaikoistani tärppää (6 kpl).
Hyvää kevättä kaikille.
Kommentit (13)
Tiedän kyllä tunteen, kun ei rahat riitä vaikka mitä tekis. Minä olin äitiyslomalla minimiäitiyspäivärahalla (joka on pienempi kuin opintotuki!) hoitamassa kaksosia ja mies töissä, mutta kun sai sen kovasti haluamansa työpaikan, niin ei tullut lopputilin ilmoitusaika täyteen vanhassa ja joutui maksamaan niille kuukauden palkan. Lisäksi läsähti päälle vielä pikkasen veromätkyjä ja niin oltiin hätää kärsimässä. Niukkaa oli nimittäin ollut siihenkin asti. Just ja just riitti rahat ruokaan ja lasten lääkkeisiin. Me saatiin silloin apu sossusta, mistä olen kyllä ikuisesti kiitollinen. Äippäloman jälkeen menin takaisin kouluun ja nyt olen hyväpalkkaisessa työssä, joten ei mennyt Suomen valtion sijoitus hukkaan. Opiskelehan sinäkin itsellesi hyvä ammatti!
Muistan itse kuinka kerran sain eräältä tyypiltä yhdessä virastossa tosi kovan puhuttelun. Menin kotiin itkemään, mutta kasasin lopulta itteni ja ajattelin, että kyllä tästä vielä noustaan. Ja niin nousinkin!
Nyt vain luottokortit pannaan, ettette ole kohta taas samassa tilanteessa.
En eilen sinua moittinut minä vaan periaatteessa vastustan ajatusta, että ei voisi nuorena tulla vanhemmaksi ja silti pärjätä.
Hyvää jatkoa koko perheelle!
Miten sä mitään alat opiskelemaan.......
Kyllä perheellinenkin voi opiskella, ei pienen vauvankaan kanssa ole mahdotonta käydä koulua :)
piti olla ja olen edelleen. Kyllä ainakin ilmoittaudun opiskelijaksi ja teen minkä kykenen.
vaatii vain suuren määrän itsekuria.
hieno homma ap, että otitte asian omiin käsiinne, ettekä jääneet märehtimään tilannettanne. Pitemmän päälle olisitte olleet vain pahemmassa jamassa.
En ole lukenut alkuperäistä ketjua, mutta mielessä on käynyt, että kävisi pankissa muuttamassa meidänkin lainoja. Nyt maksetaan 600e kuussa 18000e lainaa.
Olen onnellinen teidän puolestanne. Olin yksi tuomitsija eilen mutta hienoa että päätitte tehdä asioille jotakin!
Luin ensimmäistä ketjua vasta tänä aamuna ja kävi tosi paljon sääliksi. Hyvä, että olette saaneet elämänne järjestykseen.