Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheriitaan apuja, olen raskaana ja lasketun ajan mukaan

Vierailija
16.04.2008 |

hedelmöittyminen olisi tapahtunut silloin kun mies oli 2 viikkoa ulkomailla, haukkuu nyt pettäjäksi ja uhkaa erolla. Minulla ei ole ollut muita miehiä ja suhteita, dna testitikö ainoa keino, missä vaiheessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa, mä ainakin haluan lapsilleni vähän fiksummat geenit.

Vierailija
2/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellisuudessa hedelmöitys on tapahtunut pari viikkoa myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että pahemmaksi muuttuu kun lapsi tulee.

Vierailija
4/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöitymispäivää.. esim minulla on jok kerta ultran mukaan hedelmöityminen tapahtunut viikkoa myöhemmin, kuin mitä kuukautisten mukaan laskettu aika olisi osoittanut.. ei se ovulaatio aina ole just puolessa välissä kiertoa..

Vierailija
5/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies oli ulkomailla kun " raskaus alkoi" koska se lasketaan alkavaksi viimeisistä KUUKAUTISISTA. Silloin mies oli reissussa. Noin kaksi viikkoa sen jälkeen tapahtui varsin. hedelmöittyminen. Eli rv 2 keskimäärin se hedelmöittymisajankohta. Laske ap missä miehesi oli sun rv2 aikaan. Veikkaan että sun kanssa sängyssä :)

Vierailija
6/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tapahtuu 14vrk ennen oletettuja kuukautisia, mutta ei todellakaan aina. T. Th

Vierailija
7/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laskettu viimeisten kuukautisten alkamispäivästä, niin pitää paikkansa varmuudella ainoastaan jos sinulla on täysin säännöllinen 28 pv kierto (ja silloinkin voi heittää parilla päivällä, koska munasolu ei välttämättä irtoa juuri 14 päivää ennnen kuukautisia mihin tämä perustuu).

Jos on laskettu esim. UÄ-tutkimuksen perusteella, niin heitto lasketussa ajassa voi olla määritysajankohdan mukaan 5 pv - 2 vko.

Ja hedelmöittyminenhän on tapahtunut raskausviikkojen mukaan siis kohdassa 2 raskausviikkoa - eli 2 viikkoa viimeisten kuukautisten alkamispäivän jälkeen tai 38 viikkoa ennen laskettua aikaa ;)

Siis - jos sinulla on säännöllinen 28 pv kierto ja viimeiset kuukautisesi ovat alkaneet päivälleen viikkoa ennen kuin miehesi lähti kahden viikon matkalle niin voit olla lirissä. Muussa tapauksessa olet vain tyhmä.

Vierailija
8/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin viikonloppuna että tää vauva todennäköisesti saanut alkunsa itsenäisyyspäivän aikaan.

Ihmetteli että mistä mä voin tietää...

Eli mun miestä ei kiinnosta tarkat ajankohdat.

Vierailija
9/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli ulkomailla silloin kun hedelmöittyminen oli jonkun laskurin mukaan tapahtunut, laskettu siis ultran antamasta lasketusta ajasta ;D vitsiksihän se on muodostunut, tiedän itse tasan tarkkaan, että on lapsen isä ;D mutta siittiöthän saattavat elää päiviä jne, joten periaatteessa tuo meidän päivä voi pitää paikkaansa kun reissu kesti vain 4 päivää!

Vierailija
10/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannattaa muistaa, että sperma voi elää jopa viisi vuorokautta naisen elimistössä ennen kuin hedelmöittyy.

Vierailija
11/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa arvioissa ole epätarkkuutta molemmissa päissä, voihan se synnytyskin heittää useilla viikoilla. Jaksuja ap

Vierailija
12/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkaa perskarvat ja olkaa jo hiljaa.

Vierailija
13/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa arvioissa ole epätarkkuutta molemmissa päissä, voihan se synnytyskin heittää useilla viikoilla. Jaksuja ap

Ap:n mukula on kohta teini.

Vierailija
14/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eskis tuli viikon myöhässä, viimeisin iltsu kaksi viikkoa etuajassa.

Vierailija
15/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne arviot heittää ei ole mikään totuus.

Vierailija
16/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin syntymätön lapsi lienee jo kymmenvuotias.

Muuttuiko suhde paremmaksi vai pahemmaksi? AP, huhuu, miksi et kommentoi enää?

Vierailija
17/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette isyystestin kun lapsi on syntyny. Jos pidät lapsen parisuhteen kustannuksella.

Vierailija
18/21 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista, kaksi raskautta. Sama laskettu aika. Toisen lapsi syntyi 2 vk etuajassa, toinen 2 vk yli lasketun ajan.

Periaatteessa vauvat ovat samanikäiset, jos hedelmöitysajankohdasta lasketaan, mutta saattaa tietämättömälle luulotautiselle aiheuttaa yönunen menetyksen tuon kaltainen vaihtelumahdollisuus.

Vierailija
19/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään tarkka arvio yhdynnän ajankohdasta, ei voi olla.

Vierailija
20/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan tehdä DNA-testin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä