sheivaus vinkkejä avuttomalle?
Haluaisin siistiä alapäätäni ja vaikka yllättää mieheni, mutta jo se että vähän höylällä ajan bikinirajaa ja sisäreisiä saa ne kohdat aivan näppylöille.
Lisäksi karvoitukseni on pitkää eli pitääkö sitä käydä lyhentämäänkin?
Ja mul kasvaa niin nopsaan et saa ajaa joka viikko.
Onko vaahto ja terävä höylä paras vai mikä?
Kommentit (6)
Opit siinä samalla.
T: mies
Ps: just sheivatun pillun nuoleminen on taivaallista
Hienoa jos riittää sheivaus kerran tai 2ertaa viikossa. Mitenkähän onnistuu, jos pitää sheivata joka päivä tai ainakin joka toinen päivä? Hmm..
Ja joko veetillä tai höylällä ajan, vahaus toki paras jos kipu ei haittaa.
karhemalla sienellä yms. sheivaus kohdat/bikini rajan ja sit rasvaan!!
Muuten mulla tulee!
Oikeesti on olemassa miehiä, jotka EIVÄT välitä posliinista, eivät koske, eivät nuole. Joten älä odota ihmeitä, voit joutua pettymään.
Jos mies ei ole kiinnostunut miellyttämään sinua, ei siihen yksi posliini vaikuta tuon taivaallista.
Oon sheivaillu ehkä about 10 vuoden ajan, välillä toki antanu karvojen kasvaa takasinki, mut pääsääntösesti on joko täysin posliini tai sit " muotoon ajeltu" .
Kun on menny vähä aikaa ettei oo ajellu karvoja, ni ekan ajamisen jälkeen on taas iho vähän ärtyny ja joskus jopa näppylöillä. Mut mä huollan tavarani aina suihkussa, n. 2krt viikossa, jolloin lyhytkin sänki tulee ajeltua. Käytän ihan käsikäyttöistä kertakäyttöhöylää (riittävän terävä, ehdottomasti on oltava puhdas!) ja esim. suihkusaippuaa. Vaahto ei sovi, jos karvat on pitkiä, ainakaan mun mielestä. Ei pöheikköä välttämättä tarvi lyhennellä etukäteen, mut kun ajelet karvoja, niin terää saa huuhtoa jokasen vedon jälkeen, jos pitkät karvat. Mä alotan sheivauksen " ulkoa" ja päätän vaon reunoille. Etenkin vaon takaosaa (peräaukkoa lähinnä) on vaikee sheivata ellei oo tottunut. Ota tarvittaessa peili ja matala palli avuksi, nosta toinen jalka pallille ja näet mitä teet! Harjoitus tekee mestarin... Ja ihoärsytys hävisi ainakin mulla parin sheivaamisen jälkeen. Toki voi tulla takaisin, jos käytät vähänkin likaista terää tai karvat on kasvaneet sisäänpäin (jolloin uusi sheivaus rikkoo ihoa näiltä kohdilta. Aiheuttaa pieniä pistemäisiä verenpurkaumia... ei oo vaarallisia, mut ei tietty kivan näköisiäkään)
Rohkeasti siis toimeen!