Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö kalaöljykapseleita? Miten kestät niitä KAMMOTTAVIA röyhtäisyjä???

Vierailija
15.04.2008 |

Koitin aloittaa kapseleiden syönnin mutta homma meinaa nyt tyssätä siihen, että mua kuvottaa ne kamalat kalan makuiset röyhtäisyt joita kapselit aiheuttaa. Röyhtäileekö muut kapselien nappailijat? Saako röyhtäisyjä jotenkin helpotettua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sua röyhtäyttää??

Vierailija
2/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu, enkä tiedä mikä siihen auttaa. Otan kyllä kapselia aina sellaisenaan veden kanssa, auttaisikohan jos ottaisi ne vaikka ennen ruokailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ne eivät ole saaneet röyhtäisemään. Otan runsaan veden kanssa kapselin/kapselit

Vierailija
4/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa ottaa kapselit illalla ennen nukkumaanmeoa. Ovat sulaneet aamuun mennessä eikä röyhtäysyjä tule. Auttoi minulla! Luin vinkin joltain fitness-palstalta.

Vierailija
6/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli kannattaa ottaa kapselit illalla ennen nukkumaanmeoa. Ovat sulaneet aamuun mennessä eikä röyhtäysyjä tule. Auttoi minulla! Luin vinkin joltain fitness-palstalta.

Vierailija
7/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii E-EPA-kapselit ja otan ne illalla ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
8/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu sulla nyt sen tekee :/

Vierailija
9/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen ilmiön. Olen ollut huomaavinani, että se auttaa jos kapselit ottaa ennen ruokailua.

Vierailija
10/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kapselit (tai nykyään nestemäiset kalaöljyn) ennen nukkumaanmenoa, ei röyhtäytä vaikka luen sängyssä kirjaa tunninkin ennen nuhaktamista.

Vierailija
11/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sitruunan makuista kalaöljyä. Eipä haittais röyhtäilyt. On niin hyvää että voisin juoda koko pullon kerralla.

Vierailija
12/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön möllerin " Sydämelle" -kapseleita. Alentaa samalla verenpainetta.

Vierailija
13/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syön möllerin " Sydämelle" -kapseleita. Alentaa samalla verenpainetta.

Vierailija
14/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa todellakin röyhtäytti, osa ei, mutta kaikista tuli " kalan maku suuhun" , ellei heti niellessä (veden kanssa ja aterian yhteydessäkin! ) niin jälkeenpäin ainakin. Kalan maku ja jo hajukin oksettaa minua ihan oikeasti.

Lopulta löysin tuotteen, jota olen käyttänyt siitä pitäen: tyrnimarjakapselin, jossa on useita omega-rasvahappoja ja joka ei sisällä kalaa. Tästä ei myöskään jää jälkimakua eikä röyhtäytä tai mitään. Suosittelen, vaikka halvimpia kalakapseleita kalliimpi onkin. Ostan itse luontaistuotekaupasta isossa purkissa, jolloin hinta jää aika paljon edullisemmaksi. (On myynnissä myös kaupoissa, mutta sieltä saa ainakin täällä vain niitä pieniä purkkeja. )

Vierailija
15/16 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syön Vapaa Kierto -kapseleita (jopa 6kpl päivässä) eikä röyhtäytä yhtään! Ja otan ne yleensä aamulla ensimmäiseksi runsaan veden kera, aamupalan syön kapseleiden jälkeen. Muistan kyllä että joskus tyssäsi kapseleiden syönti niihin ällöttävän kalanmakuisiin röyhyihin. Mutta kokeilepa vaihtaa merkkiä, jos se vaikka auttaisi!

Vierailija
16/16 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa, että syö varmasti niitä kalan omegarasvahappoja. Ei auta jotkut muut omegat samaan asiaan.

Itse en ole huomannut röyhtäilyä kuin silloin tällöin. Jos olisi yleinen vaiva, niin tuo ennen nukkumaan menoa ottaminen kuulostaa fiksulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi