Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka kokoinen/millainen pyora tulevalle ekaluokkalaiselle. Ajaa viela 16 tuumaisella mutta se on kylla onnettoman pienen nakoinen hanella.

Vierailija
12.04.2008 |

Minkä kokoinen seuraavaksi? 20 tuumainen? Tänä kesänä jo vai ensi kesänä? Vaihteellinen vai ei vaihteita. Pyöräilytaidot on jo hyvät, on ketterä pyöräilijä. Syksyllä täyttää 7v ja pituutta on nyt noin 125 cm.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin suoraan 22-tuumaisen, ehkä vasta ensi kesällä. Meillä ajoi eskari-ekaluokan kesän vielä 16 tuumaisella ja siitä suoraan 22...

Vierailija
2/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 tuumanen on hyvä tuon pituiselle.

Pituudesta se katsotaan eikä iästä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa melkein suoraan 24-tuumainen. Ellette kovin rahoissanne ole, sitten ei tietty väliä.

Vierailija
4/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskit on erilaiset kaatumisessa, jos on liian iso pyörä. Ei löydetty merkkejä, missä olisi ollut 22 tuumaista myynnissä.

Vierailija
5/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Hyvä et yltää jalat just maahan!

Vierailija
6/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poika ja isänsä just ostamassa pyörää ja tohon päätyivät. Poika on 130cm pitkä ja luettelossa vaikuttaa 24" OK:lta mutta käytäntö eri, oli ihan liian suuren tuntuinen.

Vierailija
7/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ajatellut että mun tyttö ajais vielä tulevan kesän ja syksyn 16 tuumasella. On musta jotenkin turvallisemman oloinen kun on vähän käppänä. Vauhti on kuitenkin kova jne. Isommasta lentää korkeammalta jos kaatuu...

Mutta onko typerää lykätä ostoa jos ens kesänä kuitenkin pitää se 20 tuumainen ostaa jolla voisi jo tänäkin kesänä ajaa? Hmm....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme