Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko 17000 eurolla vois olla kotona

Vierailija
02.12.2008 |

Monien sattumien summana mulla ei olekaan duunia mihin palata elokuussa 2009. Sen sijaan ja siitä johtuen mulla on nyt tilillä 17000 euroa ja kesäkuuhun asti saan palkkaa nettona noin 2400e. Sen jälkeen siis työtön. Kuopus elokuussa 2 v, esikoinen 4,5 v ja tarhapaikaa anottu siitä lähtien. Pitäskö kuitenkin jäädä kotiin vielä vuodeksi? Selviäiskö tolla 17000 eurolla? Mies töissä, mutta määräaikaisin pätkin. Mitähän tekis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla riittänyt pienempikin vararahasto kotihoidontuenlisäksi olemaan kotona kun lapsi täyttää 3v. Joten varmasti riittää jos niin haluat.

Vierailija
2/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa voi tehdä koko vuosi tuolla summalla elää. Riippuu tietysti siitäkin, kuinka paljosta olet valmis tinkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voida tietää juuri Sinun tilannetta.

Vierailija
4/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sanonut 1,5v lukematta muuta kuin otsikon.

Mut siis toihan on ekstraa. Sä saat työttömyyskorvauksen, kotihoidontuen... Jotkut elää PELKILLÄ niillä joten on se nyt kumma jos ei 17000 riitä yli puolta vuotta (niin kuin joku veikkas)...

Vierailija
5/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, saat tuet ja vielä 17 000 €. Itse pärjäisin noilla monta vuotta!

Nytkään en saa rahaa kuin noin 1500 € kuussa ja olen kahden yh ja silti meillä on varaa matkustella monta kertaa vuodessa ulkomailla yms.

Vierailija
6/6 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksikin vuotta ja enemmänkin, jos lisäksi saisi kotihoidontuen saatikka nyt sitten ansiosidonnaisen. Toisethan pärjää todella pelkillä niillä, kun ei säästöjä ole. Mieheni kyllä on vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä, joten helposti pärjättäisiin pelkällä kotihoidontuellakin. Nipistää kyllä pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän