Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien sitten tästälähtien lapselle omat ruuat päiväkodin kalapäiviksi

Vierailija
02.12.2008 |

Koska ei ole luottamista siihen että se ääliölähäri, joka eilen antoi lapselleni kalaa vaikka se oli kiellettyjen listalla, ei erota mitä eroa on laktoosi-intoleranssilla ja maitoallergialla. Ja jos ja kun lapseni kala-allergia todetaan, vien päiväkotiin laskun sinne kuskaamistani purkkiruuista.

Ja tänään meillä syödään sikavokkia

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeiden tulokset

Vierailija
22/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksihän mun lapsen paska on ripulilla ja perse on kynsitty verille??? Eilen aamulla ei vielä ollut. No, ei se ole allerginen, siis annan sille kananmunaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitä erittäin lämpimästi kun asenteesi hoitajia vastaan on noin kamala.

Vierailija
24/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vien lapseni aamulla hoitoon, luotan siihen, ettei sitä tarvitse päivystyksen kautta hakea kotiin! Jos lapsi kerta toisensa jälkeen altistuu ei-sopivalle ruoalle, niin joskus voi tulla se mitta täyteen ja reaktio olla hengen vaarallinen. En oikein ymmärrä teitä, jotka toimittaisitte ap:n psykiatrille. Ei taida olla paljon kokemusta allergioiden hoidosta.

t. 1½ vuotiaan äiti, jonka porkkana kokeilu viime viikolla kotona päättyi hengitysvaikeuksiin, enkä voi kuvitellakaan mitä tapahtuisi, jos poika saisi "vahingossa" kalaa päiväkodissa

Vierailija
25/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap lähtee nyt harrastamaan. Tukehtukaa maripaitojenne tiukkoihin kauluksiin...

Vierailija
26/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että olet ahdasmielinen ja kahjo äiti. Älä hae täältä sympatiaa, koska tuollainen asennevammainen teilataan heti! Varmaan lapsesi hoitopaikan hoitajat inhoavat sinua yli kaiken! Arvostavat varmaan yhtä paljon sinua, kuin sinä heitä. Varmaan ähiset tätä kamalaa vääryyttä siellä kuntosalilla, jolle suunnistit. Ja sinua katsotaan siellä yhtä kieroon kuin täälläkin...

Vierailija
27/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin soittamaan päiväkodin johtajalle ja kunnan päivähoitoasioista vastataavalle ihmiselle, että näin ei saa enää jatkossa käydä.

Vierailija
28/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap llä ei ole rahkeita hoitaa itse lastaan, ap hoitoon ja lapsi sijaisperheeseen!

Vierailija
29/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paranee noin helposti: -" silloin kun lapseni oli vielä maidolle allerginen..."

Mullakin on tällainen sekopäätuttu joka teki lapsistaan kaikelle allergisia, taisivat elää 4 ekaa vuotta perunalla ja mariekekseillä - nyt kouluikäisinä ei mitään allergioita mutta äidillä vaikka mitä:D Valitettavasti lapset on muutenkin kärsineet äidin "erikoiskasvattajan" pätevyydestä

Vierailija
30/50 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin lääkäreille ei kuuluisi kyllä pätkääkään ampuma-aselupien myöntämistä varten tehdyt tarkastukset. Mutta siihen lääkärin nimmariin on vaan niin helppo vedota, kun ei maalaisjärkeä voi käyttää.

Vierailija
31/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yleisesti ottaen on ihan tavallista, että monet pikkulasten ruoka-allergiat paranevat kouluikään mennessä.

Mielenkiintoisia allergioita kun paranee noin helposti: -" silloin kun lapseni oli vielä maidolle allerginen..."

Mullakin on tällainen sekopäätuttu joka teki lapsistaan kaikelle allergisia, taisivat elää 4 ekaa vuotta perunalla ja mariekekseillä - nyt kouluikäisinä ei mitään allergioita mutta äidillä vaikka mitä:D Valitettavasti lapset on muutenkin kärsineet äidin "erikoiskasvattajan" pätevyydestä

Vierailija
32/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap epäilee kala-allergiaa lapsellaan? Ja mikä on syy, että epäilee? Miksi haukutte häntä? Onko ap siis kertonut, että lapsella ei ikinä ole tullut minkään valtakunnan oireita kalasta, mutta ap silti epäilee kala-allergiaa? Niinkö?

Itse allergikkona kyllä ymmärrän, että jos on paha allergia, niin ei passaa syödä LAISINKAAN sitä kiellettyä ruokaa. Mitkään "koti-siedätyshoidot" ei tule kyseeseenkään vaikeassa allergiassa!

Vierailija
33/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa =) tarjoamalla muna-allergiselle(?) kalaa. Lapselle ei käynyt mitään, mutta ap on nyt kaksi päivää riehunut täällä haukkuen merkonomit, lähihoitajat, vegaanit ja muslimit. Ja joku helvetin sikafiksaatiokin hänellä tuntuu olevan, kun siitä saatanan possuwokista on pitänyt mainita joka viestissä.

Eilisessä ketjussa tämä sekopää kirjoitti, että inhoaa kalan ulkonäköä ja että kyseessä on elämäntapa. Toivottavasti ap hakeutuu psykiatrille, allergialääkäri kun ei hoida sairasta mieltä.

Vierailija
34/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan kade näille provoilijoille: mistä te keksitte nämä aiheet? Voi kun minullakin olisi yhtä hyvä mielikuvitus :) Ei mun tuttavapiirissäkään ole ketään niin reikäpäätä että hänen kokemuksistaan voisin tänne kirjoitella.

Joskus olen näitä yrittänyt, mutta en kertakaikkiaan osaa kirjoittaa tuollaista tekstiä vaikka mielestäni olenkin ihan verbaalisesti lahjakas. Ap:lla on kaikki hyvin, täytyy olla fiksu ihminen noiden juttujen takana.

Vierailija
35/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta mielestä kertoo se, että haluaa haukkua ja tuomita kovasanaisesti erityyppisiä ihmisryhmiä? Säälin ap:n lasta, oli sitten kyseessä provoilija tai sekopää-äiti.

Mä olen oikeastaan kade näille provoilijoille: mistä te keksitte nämä aiheet? Voi kun minullakin olisi yhtä hyvä mielikuvitus :) Ei mun tuttavapiirissäkään ole ketään niin reikäpäätä että hänen kokemuksistaan voisin tänne kirjoitella.

Joskus olen näitä yrittänyt, mutta en kertakaikkiaan osaa kirjoittaa tuollaista tekstiä vaikka mielestäni olenkin ihan verbaalisesti lahjakas. Ap:lla on kaikki hyvin, täytyy olla fiksu ihminen noiden juttujen takana.

Vierailija
36/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksihän mun lapsen paska on ripulilla ja perse on kynsitty verille??? Eilen aamulla ei vielä ollut. No, ei se ole allerginen, siis annan sille kananmunaa...

juu ja kihomadot oireilee juuri kuvaamallasi tavalla...

Vierailija
37/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien päiväkotiin laskun sinne kuskaamistani purkkiruuista.

mutta ei laskua voi viedä kuin sellaiselle, joka on TILANNUT jotain... Ovatko he PYYTÄNEET sinua viemään sinua sinne omat ruuat? Jos eivät, kyse on lahjasta, etkä sinä voi sellaisesta laskua laittaa...

Vierailija
38/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää edes kuvitelko että lapseni lääkäriin kihomatojen takia veisin, kihomadoistahan paranee siedätyshoidolla.

Ja purkkiruuat on jätetty tänä aamuna päiväkotiin jos kun ei ole sitä lääkärinlausuntoa siitä kananmunastakaan. Ja mulle on turha kesken päivän soittaa jos lapsi oireilee syötyään jotakin sopimatonta.

ja nyt ap lähtee ostamaan oikein komeita itsenäisyyspäiväkynttilöitä ja suomenlippua ikkunaan ripustettavaksi.

Vierailija
39/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki omia diagnooseja...muka lääkäri käskenyt tutkimaan mahdollliset oireet kaikkien ruokien jälkeen ja sitten jättämään nämä ruoka-aineet pois kokonaan...Päiväkodissa tämä hullu sitten meuhkasi, että lapsensa on allerginen mustikalle. Mustikka oli värjännyt lapsen kakat mustaksi. Selvä allergia! Lopulta lapselle ei olisi saanut oikein mitään syöttää...Lapsi alkoi olla aika nääntynyt. Pk.n johtaja kyllästyi hulluun äitiin ja sanoi hoitajille, että antakaa lapselle ruokaa...kas vaan lapsi jäi henkiin ja ei tullut mitään oireita. Paitsi hullu äiti marssi pk.n johtajan juttusille naama punaisena raivoten. Ihan oikeasti miten niin monella hullulla on lapsia!!!!?

Vierailija
40/50 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna kun veronpalautukset kilahtaa tilille, jätän lapsen hakematta päiväkodista ja lähden itse vaikka elokuviin ja laitan puhelimen kiinni. Sillähän siitä hulluudesta paranee kun laiminlyö lapsensa turvallisuudesta välittämisen.

Ei ole kyllä kauheaa luottamusta päiväkodin henkilökunnan ammattitaitoon jos ruuanjaosta vastaava henkilö ei erota maitoallergiaa ja laktoosi-intoleranssia. Mutta nehän on lähäreitä, kyllä ne tietää mikä minun lapselleni on parasta.

Tyhjän saa pyytämättä. Ei kiinnosta...