Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä alapääni haisee PAHALLE näin raskauden aikana :( ? ov

Vierailija
11.04.2008 |

Viikkoja 30. Ihan normaali päivittäinen hygienia on eikä mitään tulehduksia :( Valkovuotoa tulee, mutta haku on KUVOTTAVA. Mistähän johtuu? Onko muilla tälläistä kiusallista vaivaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sitä valkovuotoa pitää tulla noin paljon? Onneksi laskettuun aikaan enää kuukausi.

Vierailija
2/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen bakteerikanta muuttuu ja hajusta tulee " vieras" . Voit kokeilla apteekista saatavia emättimeen tarkoitettuja maitohappobakteeerikapseleita. ovat hyviä tulehduksen ennaltaehkäisyssäkin. jo synnytyksenkin kannalta on hyvä, että emättimen flora on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin lääkärillä eikä hajulle löytynyt koskaan mitään syytä- On kuulemma ihan luonnollista joillakin naisilla. Ja siis myös mieheni haistoi sen löyhkän :( Haju sitten hävisi itsekseen kolmen viikon kuluessa. Onneksi!

Vierailija
4/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen ja hirveeltä olen raskausaikana haissut ja testattu monta kertaa. Ei koskaan mitään vikaa. Hajuaisti lienee terävöitynyt ja ehkä odotusaikana haju vaan on eri.

Vierailija
5/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se välttämättä haise sen kummemmalle. Jos huolettaa, käske miehesi haistaa, onko se jotenkin erilainen kuin ennen.=)

Vierailija
6/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuodon ei pitäisi raskausaikanakaan haista kuvottavalle. Paha haju on yleensä oire tulehduksesta. Kannattaa käydä lääkärillä, tulehdukset lisäävät supistelua.

Vierailija
7/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on todellakin herkistyneessä hajuaistissa. Tai siis oli ainakin minun kohdallani.

Vierailija
8/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei yhdenkään raskauden aikana ole ollut mitään tulehduksia vaan jostain syystä aina odottaessani poikavauvaa tietyt hajut minussa itsessäni siis muuttuivat erilaisiksi. tyttövauvoja odottaessa tällaista ei ole ilmennyt.

mutta siis todennäköisempää lienee kuitenkin että kyseessä tosiaan on jokin tulehdus..

Vierailija
9/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tarkistuttanut, kannattaa ilman muuta tehdä niin. Good point, 2!

Vierailija
10/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa jo testattu tulehdusten varalta, mutta aina saan puhtaat paperit. Oikeesti haisee ihan ällön pahalle :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi