Miksi ihmeessä alapääni haisee PAHALLE näin raskauden aikana :( ? ov
Viikkoja 30. Ihan normaali päivittäinen hygienia on eikä mitään tulehduksia :( Valkovuotoa tulee, mutta haku on KUVOTTAVA. Mistähän johtuu? Onko muilla tälläistä kiusallista vaivaa?
Kommentit (10)
sen bakteerikanta muuttuu ja hajusta tulee " vieras" . Voit kokeilla apteekista saatavia emättimeen tarkoitettuja maitohappobakteeerikapseleita. ovat hyviä tulehduksen ennaltaehkäisyssäkin. jo synnytyksenkin kannalta on hyvä, että emättimen flora on kunnossa.
kävin lääkärillä eikä hajulle löytynyt koskaan mitään syytä- On kuulemma ihan luonnollista joillakin naisilla. Ja siis myös mieheni haistoi sen löyhkän :( Haju sitten hävisi itsekseen kolmen viikon kuluessa. Onneksi!
mäkin olen ja hirveeltä olen raskausaikana haissut ja testattu monta kertaa. Ei koskaan mitään vikaa. Hajuaisti lienee terävöitynyt ja ehkä odotusaikana haju vaan on eri.
ei se välttämättä haise sen kummemmalle. Jos huolettaa, käske miehesi haistaa, onko se jotenkin erilainen kuin ennen.=)
Valkovuodon ei pitäisi raskausaikanakaan haista kuvottavalle. Paha haju on yleensä oire tulehduksesta. Kannattaa käydä lääkärillä, tulehdukset lisäävät supistelua.
Syy on todellakin herkistyneessä hajuaistissa. Tai siis oli ainakin minun kohdallani.
mulla ei yhdenkään raskauden aikana ole ollut mitään tulehduksia vaan jostain syystä aina odottaessani poikavauvaa tietyt hajut minussa itsessäni siis muuttuivat erilaisiksi. tyttövauvoja odottaessa tällaista ei ole ilmennyt.
mutta siis todennäköisempää lienee kuitenkin että kyseessä tosiaan on jokin tulehdus..
Jos ei ole tarkistuttanut, kannattaa ilman muuta tehdä niin. Good point, 2!
Monta kertaa jo testattu tulehdusten varalta, mutta aina saan puhtaat paperit. Oikeesti haisee ihan ällön pahalle :-(
Ja miksi sitä valkovuotoa pitää tulla noin paljon? Onneksi laskettuun aikaan enää kuukausi.