Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysvauvat vko 49

02.12.2008 |

Aloitellaanpa uutta ketjua taas... :)

Miaea: Onpas hauska nimi teidän neidillä, meillä on nimittäin Mimosa myös, tosin etunimenä :) Loput nimet ovat Josefina Emilia :)

Rytmistä:

Meillä heräillään n.10 unilta, syönti ja seurustelua, unille viim. 12 maissa, ylös taas 14-15, syöntiä ja seurustelua, MAHD. UNET vielä n. 16 mutta vain joskus... pieniä 10-20 minuutin tirsoja aina yöpuulle asti, yöksi siis käy nukkumaan vasta 22-00, sitten nukutaan n.3h syödään ja jatketaan unia 06 asti jolloin syönti ja taas unta palloon, tissitellään noin tunnin välein sinne 10-12 asti ja nukutaan aina välissä...

olihan tarpeeksi sekavasti selitetty :)

eli ihan hyvä rytmi on Mimosallakin löytynyt, äiti on onnesta soikeana kun nukkuu yöt niin hyvin! pelkäsin koliikkia ihan mahdottoman paljon, itse kun olen huutanut ekan puoli vuotta kaikki yöt, samoin siskoni joka pisti paremmaksi ja huusi 8kk. HUH.

Mimosa on kovin liikkuvainen tyttö, kääntyy varsinkin sängyllä oikeastaan saman tien masulleen. Samoin lattialla ellei esim. tv:stä tule jokin hyvänvärinen mainos tai löydy muuta kiinnostavaa :D

Muutenkin neiti touhuaa kovasti käsillään ja jaloillaan ja on myös alkanut kovasti jokeltelemaan kaikille ja kaikelle, esim. pesukone on kiva kaveri meillä :) Perjantaina Mimosa nauroi ekaa kertaa ääneen, ja tuli kyllä äipällä ihan tippa linssiin kun oli niin suloista :)

Ensi viikolla olis 3kk täynnä ja neuvola sekä rokotukset, hui... Äippää vähän jänskättää, ei niinkään rokotukset vaan paino ja pituus, 12.11 oli viimeeksi neuvola ja silloin oli mitat (siis 2kk2pv vanhana) 6665g ja 62cm, saas nähdä alkaako paino lähentelemään jo 8kg...! Apua.

Ainakin Mimosan kantaminen alkaa olla mulle raskasta, kädet ja varsinkin ranteet kipeytyy jostain syystä kovin. Odottelenkin jo malttamattomana että neidillä pysyy pää hitusen paremmin pystyssä niin voisi kanniskella kantoliinassa tuossa edessä.

Mitenkäs teillä muilla nukutaan? Perhepedissä vai omassa sängyssä?

Meillä aloitin niin että Mimosa nukkuin alkuyön aina omassa sängyssä ja aamuyöllä jäi sitten viereen mutta nyt kyllä neiti nukkuu koko yön mun vieressä ihan suosiolla, en ikinä jaksa nostaa tissittelyn jälkeen omaan sänkyyn...

Kuulumisiin taas!

Nasu_ ja Mimosa 2kk 3vkoa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoinpa sit enteriä ajatuksissani ja lähti vaan tuo Heippa! no, samapa tuo...

Ekana Facebookista:

www.facebook.com etusivulla on selkeät rekisteröitymisohjeet, ite en niitä enää niin tarkkaan muista... Nimet sun muut kysellään, ja kielen pystyy vaihtamaan suomeksi! mulla ainakin se helpotti huomattavasti vaikka kielipää onkin ihan kohtalainen...

Kun ootte sinne rekisteröityneet, menkää Syyskuun salaisuudet-ryhmään, löytyy ihan vaan kun kirjoittaa ryhmän nimen "Haku"-kohtaan! Sieltä meidät siis löytää :)

Meillä juu kovasti kääntyillään, koko ajan saa vahtia Mimosaa...

Uusin juttu on alahuulen imeskely ja huulilla päristely joka naurattaa kovin äippää ja isiä :)

Eilisestä asti neiti on myös alkanut pykäämään ylöspäin itseään sitterissä ollessa, vatsalihaksia ilmeisesti käyttäen :) Huimaa on kyllä tää kehitys :D

Tissillä ollaan ihan kohtalaisesti, Mimosalla on hurja imu ja usein heräilyn jälkeen vaipan vaihto ja sitten vain max. 10minuuttia tissillä, sit seurustelua ja vähän pidempään tissillä johon nukahtaa tai sit syliin unille... Illalla neiti ei juurikaan nuku, lähinnä sylissä tai tissillä tirsoja... Hankaloittaa hitusen iltatoimia mut toisaalta sitten neiti nukkuu yön hyvin :)

Jaksuja kaikille ja tulkaahan Facebookiin kattelemaan vauveleiden (ja äitienkin) kuvia!

Nasu_ ja Mimosa kohta 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla