Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti syötti eräässä kauppakeskuksessa lapsilleen (arviolta 2 ja 4 vuotiaille) KYLMÄÄ purkkiruokaa!

Vierailija
10.04.2008 |

Miettikää nyt, söisittekö itse?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitaisi vahintaan vankilaan panna. Jos ei viela imettanyt niin sitten joutuu ristiinnaulittavaksi.

Luojan kiitos en enaa asu moisessa Kyttalandiassa.

Vierailija
22/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse syön välipalana yli 1-vuotiaiden ruokia. Huvittaa kun täällä epäillään ruokien koostumusta; tiedättekö kuinka monesti se purkkimössö testataan ennenkuin pääsee edes myyntiin??

tiedätkös sinä, miten vähän siinä on vitamiineja ja muita ravintoaineita verrattuna tuoreista aineksista valmistettuun, heti nautittuun ruokaan?

se että ruuassa ei ole synteettisiä lisäaineita tai myrkkyjä ei tarkoita sitä, että se olisi ravintorikasta. purkkiruoka ei ole. lisäaineet ja myrkyt voi välttää valmistamalla ruuan kotona luomuaineksista. tämä on muuten parempi vaihtoehto ei vaan lapsille, vaan myös aikuisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on kaksivuotias ja suostuu onneksi vielä purkkiruokia syömään. Ei todellakaan joka päivä syödä, mut helppo ja terveellinen eväs.

Vierailija
24/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lapsi söi AINA purkkiruokaa, äiti pizzaa, hampurilaisia jne.

Vierailija
25/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olitko kahvilassa vai hampurilaispaikassa? istuin niin lähellä että kuulit korkin naksahduksen?? eli istuit samassa pöydässä??? ei sitä kauppakeskuksenkahvilan metelissä kuule.. tai sitten istuu samassa pöydässä tai omaa superkyttäyskuulon.

Ja mistä sä tiedät lasten iät??? oliko niillä henkkarit kaulassa??? vai otsaan tatuoitu syntymävuosi?? ja mitä pahaa on jos syöttää purkkiruokaa?? parempaa se on ku hampurilaiset tms. skeida.

Mistä sä tiedät onko lapsilla kova nälkä??

Ja oikeesti ap hanki elämä, pitää olla helvetin köyhä oma elämä jos joutaa kyttäämään toisen syömisiä!!!

Vierailija
26/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset nimenomaan syövät mielummin purkkiruokia kuin hampurilaisia tai pitsaa (joka ei mene alas millään, eikä tarvikaan).

Kotona syödään meilläkin kaks kertaa päivässä kunnon kotiruokaa, mutta esimerkiksi matkoilla (kuten pitkillä automatkoilla tai rantalomilla) olen kaivanut laukusta ihan surutta ja häpeää tuntematta lasten mieluisat purkkiruoat, mitkä he ilolla syövät lämmittämättä, koska lämmitysmahdollisuutta ei ole. Eipä helpompaa ruokailua meillä olekaan, ja matkoilla katson minullakin olevan oikeus hieman pinnata ruoanlaitosta. Varsinkin, kun ne purkkiruoat eivät ole miksikään myrkyksi osoittautuneet.

Joten oikein normaaleilta nuo lapset vaikuttavat. Tosin enhän minä vielä tiedä, miten nuo purkkiruoat ja niiden syömisen aiheuttamat seuraukset näkyvät sitten aikuisiällä. Katsotaan sitten ;)

Älkää tehkö kaikesta niin vaikeaa. Ajatelkaa maalaisjärjellä. *Ei niitä purkkiruokia myytäis, jos ne olis " kuolemaksi" , niinkuin osa teistä väittää.

Muistakaa läskiperseet, että ette itsekään ikinä syö mitään valmisruokia, vaan valmistakaa kaikki itse. Mieluiten olkaa täysin omavaraisia.

Pitäkäähän kullannupuistanne huoli.

Vierailija
27/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiden " ihanne-aitien" keittioon! Suomalainen kotiruoka ei niin kovin terveellista ole. Kermaa ja juustoa, perunaa ja makaroonia ja jauhelihaa.

Vierailija
28/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lähettyvillä ollut lämmityspaikkoja. Se on katos siitä kiinni mihin lapset totutetaan, hyvin on mennyt ruoka alas, Ja ei ole lasten tarvinnut kuolla nälkään :))

Vierailija
29/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjoitti, että arvioilta 2 ja 4 vuotiaat. Ei puhunut tarkasta iästä mitään. Etkö sinä osaa noin suunnilleen arvioida muiden lasten ikää?

Vierailija
30/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kenelle ne 1,5-vuotiaasta alkaen ruuat on tarkoitettu?

Ja meillä myös retkiruokana, myös kylmänä

Vierailija
31/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella että juuri kauppakeskuksessa voisin antaa kylmää purkkiruokaa lapsilleni (käyn kauppakeskuksessa lapsineni noin kaksi kertaa vuodessa, joten en ole ihan paras esimerkki) Noita purkkeja lapseni söivät paljon ollessaan alle 1-vuotiaita. Nyt ei olla syöty pariin vuoteen, mutta vanhempi (4-v) on joskus niitä kaupasta pyytänyt. En ole ostanut, mutta joskus kauppakeskuksessa ollessani voisin ostaa jos lapsi sen kylmänä suostuisi syömään. Tällainen saattaisi tulla kysymykseen myös kesällä rannalla tai puistossa missä ruokaa ei voisi lämmittää.

Siis mitä ihmeen väliä jos kuka vaan syö kylmää purkkiruokaa???

Vierailija
32/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin tekemään aina kaikki retkieväät kotona ja miettimään pääni puhki kuinka ne saa säilymään hyvinä ruoka-aikaan asti. Mutta pakkohan se oli tehdä, kun poika ei suostuntu syömään mitään purkista, ei kylmänä eikä lämpimänä. Sittemmin on oppinut reippaaksi syöjäksi, joka ei turhia nirsoile.

Vierailija
33/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään niin paljon inhoa kuin sinunlaisia jotka lähtevät muita kyyläämään ja tulevat sitten kaikkitietävinä ja täydellisinä tänne jauhamaan.

Varo, minuun voit törmätä! Minä syötän lapsilleni kauppakeskuksissa purkkiruokaa. Joo, kyllä.. ihan kylmänä sellaisenaan. Naks vaan ja lusikoimaan ja maistuu! Mielummin annan sitä kuin vien ne hampurilaisia ja ranskalaisia mättämään ja limsaa litkimään.

Vierailija
34/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap hieman hölmö ja kapeakatseinen, mutta ei haittaa, hyvin menee...

Vierailija
35/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö jollain oikeasti niin lujaa että kuvittelee ettei niitä ruokia voi syödä kuin ne joiden ikä rajoittuu siihen mitä purkin kyljessä lukee. Haloo... alkaen 4kk jne jne. Huom:alkaen.

Vierailija
36/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat halulla syöneet. Ja kyllä, matkoilla he ovat saaneet purkkiruokansa huoneenlämpöisenä. Joko ovat hyvällä halulla syöneet tai jos eivät ole jostain mausta pitäneet eivät ole syöneet.

Ja kyllä, lapset näyttävät pitävän haalean lämpöisistä ruuista.

Vierailija
37/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hyvä äiti olen. :) Lapseni ei vaan hyväksy maitoa lämmitettynä joten huoneenlämpöisenä menee. Ja joo, edelleen olen ihan hyvä äiti vaikken imetäkään.

Vierailija
38/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä imetystä. Joku mamma antoi tissistään maitoa vauvalle! Söisitkö itse kaiken ruokasi toisen tissistä?!

Vierailija
39/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin yhen vauvan joka joi kädenlämpöistä maitoa! En ikinä.

Vierailija
40/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostu syömään lämmitettyä ruokaa. Kaiken ruokansa on aina syönyt kylmänä. Jos lämmitän ruoan mikrossa, kelpaa se vasta kun se on jäähtynyt.