PAS:sta tietävät! Auttakaa ÄKKIÄ!
Minulle tehdään PAS lääkkeettömään kiertoon. Eilen kävin ultrassa ja tilanne näytti kuulemma oikein hyvältä. Tänään tein ensimmäisen ovulaatio testin (digitaalinen) ja se oli positiivinen. Äsken varasin siirtoajan, joka on tiistaina (eli viimeinen päivä, milloin siirto voidaan tehdä).
Nyt aloin miettimään, että entä jos ovis testi olisikin näyttänyt plussaa jo eilen. Silloin siirto tehtäisiin liian myöhään! Näkeekö lääkäri sitä ultraatessa??? Lääkäri oli tosi nuori (ja jotenkin vaikutti, ettei täysin tiennyt mitä oli tekemässä). Auttakaa! STRESSAA kauhesti!!!!
Kommentit (15)
Viime PASkin tehtiin viidentenä päivänä. En muista minkä ikäisiä alkiot ovat.
Noissa siirtopäivissä on vaihteluita, mitä oon palstoilla vertaillut. Varmasti on sinun kohdaltasi katsottu paras ajankohta. Nyt hermoilu pois ja roppakaupalla onnea!! Kyllä ajoitus on varmasti oikea, nyt vaan vielä peukkuja että alkio on sinnikästä lajia!
Helposti vain alkaa epäilemään kaikkea mahdollista, joka vain saattaisi pilata kaiken. Viisi vuotta takana ilma onnistumisen onnistumista. Alkaa olla " pikkuisen" epätoivoinen olo.. Ja syitä etsii ties mistä.. Ollaan selittämättömiä.
ap
Monesko PAS teillä on onnistunut/oletteko luovuttaneet? Tehtiinkö onnistuneessa hoidossa jotain erillailla kuin aikaisemmin?
ap
PakasteAlkionSiirto vai mikä? :o
Ei ole vielä ajankohtaista, niin olen vähän pihalla...
Vierailija:
PakasteAlkionSiirto vai mikä? :oEi ole vielä ajankohtaista, niin olen vähän pihalla...
Mutta onneksi lääkkeelliseen kiertoon. En jaksaisi stressata vielä jotain hitsin ovista, kun on ihan tarpeeksi stressiä muutenkin.
Tsemppiä!
eli ole ihan luottavaisin mielin. Mulle tehtiin PAS maanantaina, kun testi oli perjantaina plussaa. Itseasiassa on tehty kaksi Passia ja meillä on nyt kolme lasta :). KYllä ne siellä hoitopaikassa osaavat katsoa oikean siirtopäivän.
Suurempi ongelma on, että LH-piikin lyhyen keston takia sitä ei aina saada kiinni. Eli testi ei tule positiiviseksi ollenkaan, vaikka ovis tapahtuukin.
Kivi putosi sydämeltä :) Eli tiistai siirtopäivänä ei siis ole varmasti liian myöhään!!!???
ap
Ihan näin äkkisältään tuntuu ihmeen myöhäiseltä tuo siirto vasta tiistaina. Minulla siirto on aina ollut 3vrk sen jälkeen kun testi on positiivinen (eli jos tänään olisi positiivinen, niin siirto olisi sunnuntaina) ja alkiot on pakastettu 3vrk ikäisinä.
Minulla on takana 5 pas:sia joista kaksi on onnistunut (eli kahden pas tytön äiti olen) ja aina on siirto tosiaan ollut 3 päivää sen jälkeen kun lh-testi on ollut positiivinen.
Minulle on sanottu, että viimeinen päivä siirtää alkio on tuo viides päivä. Tämä on toinen PAS mikä tehdään (lisäki 1 tuoresiirto ja 3 inssiä). Koskaan ei ole onnistunut :( Vikohan sillä olla vaikutusta onnistumisprosenttiin jos alkio siirretään viimeisenä mahdollisena pivänä? Et onnistuis paremmin, jos siirrettäisiin aikaisemmin? Mites muilla? Monentenako päivänä on siirretty? Onko muille sanottu, et tuo viides päivä olis viimeinen? Sanoi vain, kun varasin siirtoajan eilen, että jos tiistaina siirretään niin voivat sulattaa alkin jo maanantaina. Näkee miten lähtee jakautumaan.
ap