Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3:n Keventäjät - kokemuksia? Toimiiko? (ev)

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohjelma on tosi kätevä ja helppo kuulemma.

Vierailija
2/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tottunut laskemaan painonvartijoiden pisteitä eli merkkaan kaikki syömäni jutut paperille ja lasken ne yhteen. Mulla on ennestään jo ne vihkot ja pistemäärät.

Liityin Keventäjiin. Aluksi oli kiva, kun sai tietää päivittäiset kalorimäärät jne. Mutta. Mun yritys kaatui siihen saamarin päiväkirjanpitoon. En löytänyt sieltä puoliakaan syömiäni ruoka-aineita ja koin sen ihan liian vaikeaksi/vaivalloiseksi verrattuna pv-pisteiden laskemiseen. Aina kun en nettiinkään jaksa tai ehdi mennä kirjailemaan syömisiäni. Se on siis tosi huono se päiväkirjajuttu. Tosi niukka valikoima ruokia/ruoka-aineita. ja juu, voi niitä itse sinne lisätä, mutta mulle tollanen on liikaa.

maksoin siis turhasta 29e, niin teki kaverikin. eipä paljoa auttanut. keveni kukkaro, en minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kaksi kertaa raskauskilonsa (10kg) alle kahdessa kuukaudessa Keventäjien avulla tiputtanut :)

Vierailija
4/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin aikoinani käyttänyt pv:n pisteitä, joten jos tuo systeemi on hankala verrattuna siihen, voi olla että jää itseltäkin käyttämättä. Sivuillaan oli joku testiohjelma, ja ihmettelin siinä miksi ruoka-aineiden valikoima oli niin suppea. Ajattelin, että se johtuu testiversiosta, mutta ei näköjään.

Taidanpa siis jättää väliin ja ottaa vanhat kunnon pisteet käyttöön.

Kiitoksia!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi