Mikä kivoin Neela, Noona vai Neea?
Olivia ois toinen nimi.
Isosisko on Fiona Lyydia
Kommentit (22)
Minä laittaisin mieluummin vaikka nimen Noomi. :)
(sori, en oikeasti osaa valita noista kolmesta yhtä ylitse muiden, siksi tämä vastaus ohi kysymyksen)
Noonasta tulee mieleen Noonanin tauti ja Neea nyt vain on kamala minusta.
Neea on jo liian kulunut ja Noona on mulle henkilökohtaisista syistä oksettava nimi
Sen voi ääntää suomeksi just Neela ja jos tyttö hinkkuu isompana ulkomaille, niin myös englanninkielisiin maihin nimi sopii. Kaunis nimi, jotenkin vähän lappalaisen oloinen
Noonasta tulee mieleen joku lemmikin nimi.
Entäs Neelia?
Neeoja on viisitoista tusinassa, Neela liian eksoottinen suomalaiselle " pellavapäälle" ;).
mut Neea tylsä ja kulunut. Minä en miellä Noonaa eläimen nimeksi ja kyllähän monia ihmisten nimiä käytetään eläimillä, ei se silti tee niistä eläimen nimeä.
terv. Elli nimisen terrierin omistaja ;)
Tai Noolla,Neelia,Noolia,Naalia,tai ihan miten vaan:)
Eivät minusta ole eläimen nimiä
T. PEPPI - koiran omistaja .
neela ja noona ei oikein mieleeni, liian erikoisia tai jostain syystä ei iske. neea on hyvä nimi mutta aika suosittu nykyisin.
ja sit Neela hyvänä kakkosena. Toi Neea on lähillä vielä miehen ykkösvaihtoehto. Joku ehdotti Nelmaa, Neeliaa ja Noomia. Neelia ei oikein iske, mies ei tykkää Noomista, Nelma on kyllä ihan kiva täytyy kysyä mitä mieltä mies on.
ap
Tokanimi kuulostaa vähän tavallisemmalta, joten harvinaisempi Neela on parempi kuin Neea, joita tuntuu nykyään riittävän.
Noona paras. Meillä vaan yhdellä o:lla Eli Nona.
Neelassakin on vähän jokeltelun makua. Neea noista paras.
sori vaan...