Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää supistelua?

Vierailija
09.04.2008 |

rv 30+3, alaselkää jomottaa/pakottaa, alamahaan sattuu sillain että pelkään ripulikakan kohta valahtavan housuun...!

Ikinä ei oo supistellut, nyt kiinnostaa on tää nyt sitä? Tässä ei kyllä oo mitään aaltomaisuutta tai alkua ja loppua, vaan on kestänyt noin 7 minuuttia yhtäjaksoisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisilla supistelee koko raskausajan ilman mitään ongelmia ja toisilla se on menoa kun ekat supistukset alkaa.

Jos menet selälleen makaamaan, niin etkö silloinkaan tunne onko vatsa mennyt kovemmaksi?

Vierailija
2/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä piukea koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vaan vähän särkenyt selkää yön yli ja aamulla kun pyysin särkylääkettä niin he tekivät ensin sisätutkimuksen ja totesivat että olen 2,5cm auki ja kanava valmiina.. menin suoraan synnytyssaliin jossa kalvot puhkaistiin ja poika syntyi siitä 5h päästä... kipuja ei tosiaan muualla ollut kuin ristiselässä... (olin siis sairaalalassa sisällä valmiiksi jo raskausmyrkytyksen takia)

Vierailija
4/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyl nopsaan ohi se tuntemus reisissä. Nyt kivut laantuneet, selkä on vielä vähän omituinen, maha vähän kipee, huono olo, päätä särkee, vauva myllää ja potkii.... Mut enää ei tunnu pahalta.

Vierailija
5/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysosastolle. voivat pyytää käymään siellä . tai soita edes neuvolaan.

Vierailija
6/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut koko raskausajan. Ei siis tunnu erityisen pinkeältä, sellainen se on kuin aina. Huomasin hengittäväni tosi pinnallisesti, ja on vähän huono olo. Onko han tää nyt vaan jotain mahataudin alkua...? Toisaalta ei tämmöistä omituista selkäsärkyä mahataudissa ole. Alaselkä on omituinen, ihan uusi tunne mulle...

Vierailija
7/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset tuntuu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme