Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä äitiys vei Saiminkin mennessään ;)

Vierailija
09.04.2008 |

Toinen lapsi jo tulossa. Ei sitä moni usko, että se biologia on niin voimakas, ennen kuin tulee itse äidiksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat:

Minulle raskausaika ei ole ollut helppoa, ei ensimmäisellä, eikä nyt toisellakaan kerralla. Joka paikasta on puristanut ja draamaa riittänyt yllin kyllin, Saimi kirjoittaa kolumnissaan.

Pukeutumista ja korkokenkiä rakastavalle raskaus asettaa omat haasteensa.

- Millä keinolla säilyttää tyyli ja viehkeys, kun vartalo on äkisti vierasta turvonnutta taikinamössöä, ajatuskin vaatekaapista kiristää ja äitiyshousujen leveät vyötäröresorit huutavat äitiysliikkeen ikkunassa: luovuta jo! Saimi tuskailee ja kertoo, ettei hänen päällään tulla näkemään suurikuvioisia telttamekkoja tai napapaitoja.

Vierailija
2/2 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Iltasanomat:

Minulle raskausaika ei ole ollut helppoa, ei ensimmäisellä, eikä nyt toisellakaan kerralla. Joka paikasta on puristanut ja draamaa riittänyt yllin kyllin, Saimi kirjoittaa kolumnissaan.

Pukeutumista ja korkokenkiä rakastavalle raskaus asettaa omat haasteensa.

- Millä keinolla säilyttää tyyli ja viehkeys, kun vartalo on äkisti vierasta turvonnutta taikinamössöä, ajatuskin vaatekaapista kiristää ja äitiyshousujen leveät vyötäröresorit huutavat äitiysliikkeen ikkunassa: luovuta jo! Saimi tuskailee ja kertoo, ettei hänen päällään tulla näkemään suurikuvioisia telttamekkoja tai napapaitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla