Mihin aikaan vuorokaudesta teette ovistestin?
Monet kirjottavat täällä, että tekevät ovistestin aamulla (ja plussaavat) ... mutta miten se on mahdollista, kun testiä ei saa tehdä aamupissasta ja juomattakin täytyy olla ainakin 2 tuntia. Mulla ei aamulla/aamupäivällä kerkee olee kahta tuntia väliä ennen seuraavaa vessahätää, joten testaus jää yleensä tehtäväksi työpäivän jälkeen. Työpäivä voi kuitenkin loppua vasta iltamyöhällä... ja tämänkö takia en saa testistä koskaan positiivista tulosta? Kannattaako testi yrittää tehdä kuitenkin aamulla/päivällä? Vai onko sillä niin väliä?? Hankalaa.
Kommentit (6)
testiä voisi tehdä työpaikan vessassa?
Testi on Fertest. Mutta en ihan ensimmäisestä pissasta. Vaan yritän juomatta paljon ja sitten menen n. tunnin päästä uudestaan tekemään testin ja piss aon paljon voimakkaampaa silloin, tosin ei sitä tulekaan kun ihan tippa vaan, mutta se riittää. Onpas mulla keinot. :D
Vierailija:
testiä voisi tehdä työpaikan vessassa?
Teinkin ovistestin eilen ja tänään työpaikan vessassa ja huomasin että aika sopii mulle kyllä kuin nyrkki silmään; herätys kun on 8 ja heti ensimmäisenä käyn vessassa, työpaikalla on ensimmäinen tauko ruokatauko ja jos en käy sitä ennen vessassa niin virtsaa on rakossa 3-4h josta testin voi erinomaisesti tehdä =) Testin piilottelu onkin sitten oma taiteenlaji :p emme avokin kanssa halua että kukaan täällä tietää vauva-aikeistamme mitään!
Apteekin kalliihkoilla Biocard-puikkotesteillä nimenomaan määrätään testaamaan aamuvirtsasta. Testaan niillä aamulla, muilla (Acon-kasetit ja Kotitesti.fi-liuskat) klo 11-19.
Yliopiston ja työmaan vessoissa on ärsyttävää, kun ei kerkee jumia kopissa 10 minuuttia mut jos haluut testin puhtaalle kuivalle tasolle niin " kaikki" näkee... ;) Suuret on murheet..! :D
Oon aikasemmissa kierroissa (n. 3 kiertoa) tikuttanut illalla töiden jälkeen ja yhdellä kierrolla löytänytkin selkeen oviksen kp 12 (kierto 25 pvää).
Tässä kierrossa tikutin eka kertaa työpaikan vessassa, kun viime kierrosta jäi ovis havaitsematta, ja kannatti! Pidän yleensä ruokiksen klo 11.30, ja kun töihin tulen ysiin, niin olen pissaamatta lounaaseen asti. Nappaan kertakäyttömukin duunipaikan keittiöstä ja kuljetan sekä kupin että ovistestin laukussa vessakoppiin. Käytän siis Mammaksin liuskatestejä.
Sielläpä sit kolmena päivänä testailin ja otan testin vielä omassa pussissaan laukussa työpisteeseen, että voin vielä kurkata 5-10 minsan päästä uudelleen miten on viiva kehittynyt. Tässä kierrossa kp 11 ja 12 tuli tosi vahvat kontrolliviivan vahvuiset viivat, kun eilen kp 13 oli jo haaleempi.
Pupuilua oli kp 9, 11, 12 ja 13.. Nyt sit jännät paikat tärppäskö.. :) No, ennen vappua onneksi pitäs tulla menkat niin tietää tuleeko selvä vappu! ;)
t. Dinå
Mulla on kans sellasia ovistestejä mitä ei saa ohjeiden mukaan tehdä aamupissasta. Mulla on myös sama tilanne kuin sulla sen suhteen että töissä ei kerkee olla kahta tuntia väliä :/ siksi testaankin yleensä iltapäivän jälkeen kun tulen kotiin. Yleensä se testin tekeminen vain jää kuitenkin iltaan koska töiden jälkeen kun on kotona niin on taas kauhea vessahätä ja kun tästä sitten laskee abaut 3h eteenpäin (osa ajasta jalat linkussa ku on niin hätä :P ) niin sitten onkin jo ilta. Mulla on kuitenkin toistaiseksi onnistunut testin teko illalla eli olen silti saanut yhtä vahvan viivan kuin testiviivakin.
Mielestäni sillä ei ole väliä tekeekö sen testin päivällä vai iltasella... illalla tehdessä kannattaa vain ottaa huomioon että se testi olisi saattanut näyttää plussaa jo päivälläkin joten sitä ns. " arvokasta aikaa" on jo jonkin verran kulunut; toisin sanoen pitäisi/kannattaisi siis skarpata itsensä ja miehensä saman illan aikana peittoa heiluttaan ;p