Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohtalotovereita? Mulla todettiin PCO, joka siis SAATTAA vaikeuttaa raskaaksi tulemista.

Vierailija
07.04.2008 |

Emme kuitenkaan ole vielä yrittäneet vauvaa, vaan PCO huomattiin muuten.

PCO on yleisin hedelmättömyyden aiheuttaja naisilla. En tiedä, kuinka käyttäytyy juuri minun kohdallani. En siis tiedä, kärsinkö joskus ehkä lapsettomuudesta vai en.

Mulla on pää ihan sekaisin. En tiedä, pitäiskö yrittää vauvaa nyt vai myöhemmin vasta. Lisäksi suren lapsettomuutta jo nyt, vaikken edes tiedä, kärsinkö siitä vai en.

Ei ole oikein ketään, jonka kanssa jakaa ajatuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen?

Vierailija
2/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta tarvitse alkaa PCO:n takia yrittää. Yritätte sitten kun sen aika on, mutta mielestäni on siinä vaiheessa turhaa pitkittää asiaa vaan haet heti hormonilääkityksen. Sitä syödään kierron tiettyinä päivinä muutama pilleri joka saa siis aikaan ovulaation. Kolme ystävääni kärsii pco:sta. Yksi tuli raskaaksi ensimmäisestä hormonikierrosta, toinen kolmannesta ja kolmas neljännestä hormonikierrosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän esikoinen syntyi hormonien avustuksella ja toista lasta he ovat nyt toivoneet lähes 6 vuotta. Nyt hänellä on taas clomifenit käytössä, mutta vielä ei ole onnistunut.

Suosittelisin minäkin hakeutumaan lääkäriin, kun vauvan aika olisi.

Vierailija
4/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ylipainoinen?

Olenkin lukenut noista hoidoista, että ylipaino on aina ekaksi hoidettava pois. Mun BMI on noin 23, mutta olen toki nyt myös laihduttamassa.

Kiitos, 4, viestistäsi. Jotenkin noin mäkin järkeilin, mutta silti takaraivossa jyskyttää mahdollisuus vakavammista ongelmista.

ap