Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph oli pessyt 3 veen suun saippualla! Mitä pitäs ajatella?

Vierailija
07.04.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo poika alkais kiroilla kotona...

Vierailija
2/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin ehdottomasti tekemästä sitä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pph:lla ei ole oikeutta pestä kenenkään suuta ilman vanhemman lupaa, sellainen on oikeudessa todettu peräti pahoinpitelyksikin. Mutta teidän välinen sopimusasiahan se on, minä en hyväksyisi.

Vierailija
4/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli siitä kertoi. Mainitsi hoitaja itsekin, ei tosin puhunut mitään saippuasta, vaan pelkästään suun pesemisestä.

ap

Vierailija
5/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vakavan keskustelun paikka pph:n kanssa rajoista ja keinoista niiden pitämiseen. Tsemppiä!

Vierailija
6/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatika ammattikasvattaja.

Vierailija
7/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määriteltiin pahoinpitelyksi, mitä se onkin.

Vierailija
8/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyttävää. Tiukka keskustelu hoitajan kanssa.

Vierailija
9/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että joku pistää rääväsuiset kakarat kuriin.

Vierailija
10/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en pelkästään ilmoittaisi siitä hoitotoimen johtajalle, vaan myös kysyisin kuinka varmistetaan, että pahoinpitely käsitellään virkateitse eli poliisin toimesta. kyseinen pph ei todellakaan näkisi lastani enää koskaan, ja kertoisin " toimintatavoistaan" myös kaikille paikallisille lapsiperheiden vanhemmille, joita tunnen, ja antaisin sanan kiertää. 3v ei ole tuhma, vaan hakee rajojaan. pahoinpitely hoitajan toimesta, jonka on tarkoitus olla turvahahmo, on täysin ei-hyväksyttävää. se myös osoittaa täydellistä epäonnistumista kasvattajana.

Vierailija
11/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin on oikeus tulla kohdelluksi ihmisarvoisesti.

Aikuisen ihmisen pitää pystyä asettamaan rajat lapselle ilman minkäännäköistä väkivaltaa, vaikka kuinka olisi kyse uhmiksesta. Ja tässä tapauksessa on kyseessä on ammatti-ihmisestä.

Ap samalla kun otat asian puheeksi pph:n kanssa niin selvitäppä myös onko hänellä muita 1800 -lukulaisia kasvatusmetodeja käytössään esim tukistaminen, luunapit ym.

Vierailija
12/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli vakavan keskustelun paikka pph:n kanssa rajoista ja keinoista niiden pitämiseen. Tsemppiä!

Vierailija
13/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan käydään vessassa sylkemässä vessasanat lavuaariin. Ja jos on ihan pakko puhua vessasanoja, mennään vessaan niitä puhumaan.

Pitäisi kai tämän jokaisen ammattilaisen tietää.

Vierailija
14/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hoitaja muuten vastuuntuntoinen ja tasapainoinen? Voipi olla vaan vedellä huuhdeltu lapselta rumat sanat pois. Sinuna kysyisin asiasta ja katsoisin hoitajan ilmettä. Tn. vanhempi lapsi joko liioittelee tai sitten on tajunnut asian väärin.

Vierailija
15/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin en pelkästään ilmoittaisi siitä hoitotoimen johtajalle, vaan myös kysyisin kuinka varmistetaan, että pahoinpitely käsitellään virkateitse eli poliisin toimesta. kyseinen pph ei todellakaan näkisi lastani enää koskaan, ja kertoisin " toimintatavoistaan" myös kaikille paikallisille lapsiperheiden vanhemmille, joita tunnen, ja antaisin sanan kiertää. 3v ei ole tuhma, vaan hakee rajojaan. pahoinpitely hoitajan toimesta, jonka on tarkoitus olla turvahahmo, on täysin ei-hyväksyttävää. se myös osoittaa täydellistä epäonnistumista kasvattajana.

Ammattikasvattajalla ei saisi palaa pinna.

Vierailija
16/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko hakea jostain vähän kasvatusapua?

Oletteko edes yrittäneet selittää jälkikasvullenne MIKSI ei saa kiroilla? Vai tiedättekö itsekään?

Vierailija:

Ja sitten ihmetellään, kun lapset ei tottele vaan hyppii silmille ...

Vierailija
17/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosin niin jäärä, että muutamaan kertaan erimakuisilla saippuoilla piti pestä, ja jopa itse työntää se saippua suuhun ja hinkata...

se maku jäi loppupäiväksi hampaankoloihin:))

sunlightin saunasaippua, se vihreä, oli karsein, sen ns. normaalin, kellertävän palasaippuan jälkeen, sellainen päältä pehmeänkostea, joka oikein tarrautui hampaisiin..

ei siihen kuole!

ja oppii olemaan kiroilematta.

ja ap, jos sinä et kasvata lapsiasi, niin on hyvä, että edes joku...

Vierailija
18/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olin tosin niin jäärä, että muutamaan kertaan erimakuisilla saippuoilla piti pestä, ja jopa itse työntää se saippua suuhun ja hinkata...

sunlightin saunasaippua, se vihreä, oli karsein, sen ns. normaalin, kellertävän palasaippuan jälkeen, sellainen päältä pehmeänkostea, joka oikein tarrautui hampaisiin..

ei siihen kuole!

Vierailija
19/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei siihen kuole!

nöyryytys se on, mikä näyttää kolmevuotiaalle kuka on pomo, niinkö?

saanko kysyä, nautitko nyt aikuisena sadomasokismista? saatko siis seksuaalista tyydytystä nykyisin siitä, että sinua alistetaan tai nöyryytetään?

Vierailija
20/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman väkivaltaa. Keskustelulla totteleminen ehkä vaatii vähän enemmän aikaa kuin kiduttamalla säikäyttäminen, mutta on paljon tehokkaampaa pidemmän päälle, eikä jätä traumoja. Ja jos joku perhanan akka, johon mä oon luottanu menis mun lapseeni kajoamaan kyseisellä tavalla edes kysymättä kasvatusmenetelmiäni, en antaisi lastani enää hänen käsiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi