Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä, mistä vois johtua??

07.04.2008 |

Rv nyt 34+3 ja nyt parin viikon ajan ollut navan vasemmalla puolella ja navan yläpuolella tosi inhottavaa ja välillä kovaakin kipuilua?Sellaista " repivää" tms. Alue on myös kosketusarka. Jännä juttu vaan on, että jos vaan makoilen ja istuskelen päivät, kipu ei ala. Viikonloppuna ei kipuja oikeastaan yhtään, mutta tänään taas alkoivat kun piti sitä ja tätä ja kaupassa käynti kans oli aika tuskaa.

Äitipoliajan sain vasta keskiviikoksi, mutta ajattelin kysäistä, olisiko jollain ollut samankaltaista joskus??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla vaan ihan kohdunkannattamien kipuja? Näin ainakin olen itse ajatellut kun on ollut jotain repäisykipuja.

Vierailija
2/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudessa oli napa ja sen vasen puoli niin kauhean kipeä, että en tiennyt miten päin olla. Ei siihen kukaan mitään kommentoinut. Kai oli ihan normaalia ja hävisi kyllä heti kun synnytyssalista pois pääsin ;)

Tässä raskaudessa ei ole vielä kyseistä kipua tullut, toivottavasti ei tulekaan!

Jouhi rv 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoista vauvaa odotit?? Tämä kolmas raskaus minulla, eikä ennen tällaista ollut. Entä oliko perä-vai raivotarjonnassa??

Vierailija
4/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan kipu alkoi joskus 30 rv tietämillä. Se oli HYVIN kosketusarka ja sitä vihloi liikkuessa ym. Päälle päin ei näkynyt yhtään mitään, mutta minulle riitti sekin sisäinen kipu ;)

Vierailija
5/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin alhaalla. Meinasi syntyä jo viikolla 26 joten oli todellakin jo laskeutunut ja kiinnittinyt tuossa viikon 30 paikkeilla.

Vierailija
6/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa vaan meinasivat, että mahdollinen perätila vaikuttaisi, kun pää puskee.Huomenna pääsen onneksi äitipolikäynnille, jos vaikka johtuiskin vauvan asennosta, voisivat vaikka koittaa tuuppia parempaan asentoon. Mulla ainakin rajoittaa jo elämistä tuo kipu, koska en voi paljon kävellä/tehdä, kun kipu alkaa ja jos vaan koitan kärvistellä pystyasennossa, niinkuin yksi ilta, oli kipu jo TODELLA kovaa, enkä voinut mennä makaamaan tai olla mitenkään päin. En kyllä loppuun asti tätä kestä!!