Hoi sinä, joka väitit, että Ruotsin pääministeri on Carl Bildt! Noloa...
Se on nimittäin ulkoministeri!!! Kannattaa tarkistaa tietonsa, ennenkuin paljastaa sivistyneisyytensä ja vaatii eri maitten päämiesten tietämistä...
Kommentit (9)
Vierailija:
No ei kai niitä kaikkia voi muistaa. Jos tunnistais nimen kuullessaan, se olis jo hyvä alku.
Kukas Ruotsin pääministeri nyt muuten on? Joku Fredrik, se jonka hallituksessa on ovi käynyt tiuhaan? Ulkoministeristä ei aavistustakaan, ei Ruotsin eikä Britannian. Gordon Brownin olisin tiennyt, vaikka en kyllä tiedä minkä näköinen mies on.Ja järjestyksessä TOINEN viesti, jossa hän muistaakin Ruotsin ULKOministerin, kuten huolellisella lukemisella on ymmärrettävissä.
Vierailija - 07.04. 13:53 vastaa tähän viestiin (6/14)
ei ku joo, nyt tiedänkin, Carl Bildt,
just kävi Suomessa Stubbia tapaamassa.
Opettelepa lukemaan ennenkuin seuraavan kerran tulet tänne ilkkumaan. Siinä ketjussa kirjoittaja pohti sekä pää- että ulkoministerin nimeä. Ei sanonut suoraan että pääministeri on Carl Bildt.
Vierailija:
Hei se oli ketjun ap joka väitti niin, ei se nro 2
Olen sitä paitsi nyt niin jälkijunassa, että mun ensimmäinen ajatukseni Ruotisn pääministeriksi oli Göran Persson ja vasta tuo Fredrik- viittaus sai mut muistamaan sen uuden tyypin ;-)
Ei mua haittaa nolata itseäni ja tunnustaa tietämättämyyttäni, enemmän mua nolottais, jos käyttäytyisin epäkohteliaasti ja loukkaisin toisia.
Kuten olisit voinut päätellä siitä, että aloitin viestini " eihän niitä kaikkia voi millään tietää..."
annat ymmärtää, että tarkoitat Bildtillä pääministeriä. Opettele kirjoittamaan. Ap.
sen perusteella voisi päätellä, että Carl Bildt onkin Britannian pääministeri. Viittaus Ruotsin pääministeriin on aika kaukana jo siinä vaiheessa.
Minä olen sentään masiteri ja osaan lukea ja kirjoittaa. Voi helvetti noita teidän sönkötyksiä! Av-mammat pohtii: " ööh, mikäs se pääministeri olikaan...? Onko eri maissa ERI pääministerit? Onko se vähän niinkuin keisari?" Tunnen myötähäpeää puolestanne, toivottavasti ette ikinä aukaise suutanne julkisella paikalla... Ap
Vierailija:
Minä olen sentään masiteri ja osaan lukea ja kirjoittaa. Voi helvetti noita teidän sönkötyksiä! Av-mammat pohtii: " ööh, mikäs se pääministeri olikaan...? Onko eri maissa ERI pääministerit? Onko se vähän niinkuin keisari?" Tunnen myötähäpeää puolestanne, toivottavasti ette ikinä aukaise suutanne julkisella paikalla... Ap
Mitä hyötyä on osata luetella ministereitä, jos samalla onnistut loukkaamaan toisia, jotka ovat ihan asiallisesti keskustelleet aiheesta?
Jokainen voi oppia ulkoa listoja, mutta kaikki eivät opi käyttäytymään ihmisiksi.
Kysymyksessä pohdittiin sekä Ruotsin pääministerin että ulkoministerin nimeä, pääministeriksi veikkasin Fredrik joku ja ensin sanoin etten muista ulkoministeriä ja sitten muistin kuitenkin, että se on Bildt, joka juuri kävi tuoretta kollegaansa tapaamassa täällä. Pahoittelen, jos sinulle aiheutui mielipahaa epäselvistä viittaussuhteista viestissäni, kun en tarpeeksi selvästi tehnyt selväksi mikä ministeri se Bildt oli, olisihan se voinut olla vaikka Britannian ulkoministerikin kun en kerta maininnut, mutta et sinäkään tällä viestillä kyllä kovin sivistynyttä vaikutelmaa itsestäsi anna.