Tietoa paljonko maksaa Mac donald synttärit, meillä remontti kotona ja lapsen synttäreitä
Kommentit (10)
ma-la 12 euroa/lapsi
su 18,50 euroa/lapsi
Synttärijuhlien peruspaketti sisältää:
- kutsukortit
- koristellun juhlatilan
- reippaan juhlaemännän tai
-isännän
- syntymäpäiväkakun
- leikkejä tai muuta ohjelmaa
- lahjan synttärisankarille
- Happy Meal(TM) -aterian
Juhlien kesto on 1,5 tuntia
kyllä pitää kaiken maailman snobeja olla, kannattaisi löysätä pipoa joskus. Voi olla että vaikka viimeisillään raskaana putkiremontin keskellä mäkkäri on aika kätevä ratkaisu... Ja ei, meidän perhe ei juuri mäkkärissä aterioi, mutta ihan nolostumatta menisin juhliin jos joku kutsuisi ja jos olisi kesken viimevuotisen putkirempan pitänyt juhlat pystyyn pyöräyttää niin olisinpa saattanut itsekin turvautua vastaavaan ratkaisuun -- mäkkäri, sealife, hoplop tms. peruspaketti!
hävettäisi kyllä minuakin pitää lapsen synttärit jossain hampurilaispaikassa. Tosi juhlallista ja 90-lukulaista =)
Mäkkäri on aika paljon nolompi kuin sealife, hoplop tms.
hävettäisi kyllä minuakin pitää lapsen synttärit jossain hampurilaispaikassa. Tosi juhlallista ja 90-lukulaista =)
Mäkkäri on aika paljon nolompi kuin sealife, hoplop tms.
se on jotenkin niin kamala kirkuvanvärinen junttila... lähiölapset juoksee hiki päässä toisiaan kumoon ja vanhemmat kiskoo liian pienet farkut jaloissa kahvia ja pullaa kuppilassa. Oikein laatuaikaa perheelle :)
T: se edellinen, jonka mielestä turha snobbailu remonttitilanteessa on vaan tosi tyhmää. Varsinkin jos lapsi haluaa mäkkäriin. ja hei, minä olen autoton kasvissyöjä ja koulutukseltani tohtori ja mäkissä olen 42-vuotisen elämäni aikana käynyt ehkä 20 kertaa...
anna niiden kermaperseiden ja niiden kakaroiden mennä sinne missä pippuri kasvaa...
se on jotenkin niin kamala kirkuvanvärinen junttila... lähiölapset juoksee hiki päässä toisiaan kumoon ja vanhemmat kiskoo liian pienet farkut jaloissa kahvia ja pullaa kuppilassa. Oikein laatuaikaa perheelle :)
T: se edellinen, jonka mielestä turha snobbailu remonttitilanteessa on vaan tosi tyhmää. Varsinkin jos lapsi haluaa mäkkäriin. ja hei, minä olen autoton kasvissyöjä ja koulutukseltani tohtori ja mäkissä olen 42-vuotisen elämäni aikana käynyt ehkä 20 kertaa...
Eikä kiukuttelevia jo nolostuneita aikuisia varten ;). Ihan hyvä ratkaisu ap:n tilanteessa mielestäni. Lapset todennäköisesti tykkää.
Mutta jos on tarkoituksena kehuskella hiekkalaatikolla synttärijärjestelyillä, parempi sitten keksiä muuta.
kerran meillä oli tanssikoulussa, ja kerran sealifessa, siitä tykkäsi kaikki hirveästi.
http://www.mcdonalds.fi/perhekerho/synttarit.php