Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietoa paljonko maksaa Mac donald synttärit, meillä remontti kotona ja lapsen synttäreitä

Vierailija
01.12.2008 |

ei voisi nyt kotona järjestää,

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma-la 12 euroa/lapsi

su 18,50 euroa/lapsi

Synttärijuhlien peruspaketti sisältää:

- kutsukortit

- koristellun juhlatilan

- reippaan juhlaemännän tai

-isännän

- syntymäpäiväkakun

- leikkejä tai muuta ohjelmaa

- lahjan synttärisankarille

- Happy Meal(TM) -aterian

Juhlien kesto on 1,5 tuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitää kaiken maailman snobeja olla, kannattaisi löysätä pipoa joskus. Voi olla että vaikka viimeisillään raskaana putkiremontin keskellä mäkkäri on aika kätevä ratkaisu... Ja ei, meidän perhe ei juuri mäkkärissä aterioi, mutta ihan nolostumatta menisin juhliin jos joku kutsuisi ja jos olisi kesken viimevuotisen putkirempan pitänyt juhlat pystyyn pyöräyttää niin olisinpa saattanut itsekin turvautua vastaavaan ratkaisuun -- mäkkäri, sealife, hoplop tms. peruspaketti!

Vierailija
4/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettäisi kyllä minuakin pitää lapsen synttärit jossain hampurilaispaikassa. Tosi juhlallista ja 90-lukulaista =)

Mäkkäri on aika paljon nolompi kuin sealife, hoplop tms.

Vierailija
5/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettäisi kyllä minuakin pitää lapsen synttärit jossain hampurilaispaikassa. Tosi juhlallista ja 90-lukulaista =)

Mäkkäri on aika paljon nolompi kuin sealife, hoplop tms.

Vierailija
6/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotenkin niin kamala kirkuvanvärinen junttila... lähiölapset juoksee hiki päässä toisiaan kumoon ja vanhemmat kiskoo liian pienet farkut jaloissa kahvia ja pullaa kuppilassa. Oikein laatuaikaa perheelle :)

T: se edellinen, jonka mielestä turha snobbailu remonttitilanteessa on vaan tosi tyhmää. Varsinkin jos lapsi haluaa mäkkäriin. ja hei, minä olen autoton kasvissyöjä ja koulutukseltani tohtori ja mäkissä olen 42-vuotisen elämäni aikana käynyt ehkä 20 kertaa...

Vierailija
7/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna niiden kermaperseiden ja niiden kakaroiden mennä sinne missä pippuri kasvaa...

Vierailija
8/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotenkin niin kamala kirkuvanvärinen junttila... lähiölapset juoksee hiki päässä toisiaan kumoon ja vanhemmat kiskoo liian pienet farkut jaloissa kahvia ja pullaa kuppilassa. Oikein laatuaikaa perheelle :)

T: se edellinen, jonka mielestä turha snobbailu remonttitilanteessa on vaan tosi tyhmää. Varsinkin jos lapsi haluaa mäkkäriin. ja hei, minä olen autoton kasvissyöjä ja koulutukseltani tohtori ja mäkissä olen 42-vuotisen elämäni aikana käynyt ehkä 20 kertaa...

Vierailija
9/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiukuttelevia jo nolostuneita aikuisia varten ;). Ihan hyvä ratkaisu ap:n tilanteessa mielestäni. Lapset todennäköisesti tykkää.

Mutta jos on tarkoituksena kehuskella hiekkalaatikolla synttärijärjestelyillä, parempi sitten keksiä muuta.

Vierailija
10/10 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran meillä oli tanssikoulussa, ja kerran sealifessa, siitä tykkäsi kaikki hirveästi.