Talvenlaihduttajat avoin painonpudotusryhmä viikko 49
Pitkästä, pitkästä aikaa tämäkin neiti hyppäsi puntarille ja päätti parantaa tapansa :) Olen siis palannut rinkiin, mikä näyttää hivenen kutistuneelta, mutta eiköhän me tälläkin porukalla tsempata. Päivitän siis itseni takaisin kevenevään porukkaan!
Angelinako
1.12 72.4kg
Kommentit (6)
...porukka lisääntyy jälleen!! Tervetuloa takaisin Angelinako ja Mimmonen!!
Tänään puntari näytti 200g miinusta perjantailta...eli 79,4kg...jos ees pari kiloa sais pujotettua ennen joulua niin uskaltais ees jotaki jouluna syödä...
Oma liikkuminen on melkein nollaa..kotona meen tuhatta ja sataa tuon taaperon perässä joka vetää kaiken lattialle ja kiipeilee milloin missäki...energiaa on tasan nolla siinä vaiheessa ku saan sen nukkumaan...
Nyt pitää lähteä viemään esikko treeneihin
nani
No joka tapauksessa nyt aion päästä tavoitteeseeni. Olen liikkunut paljon, mutta sitten taas olen syönytkin PALJON. Eikä siinä paljon syömisessäkään mitään pahaa ole, jos se olisi koostettu hyvistä aineksista, mutta kun siinä on levyittäin suklaata, pullaa, jätskiä, karkkia...lista on loputon! Yritänkin nyt pitäytyä yhdessä herkkupäivässä per viikko. Muina päivinä pitäydyn täysin erossa herkuista! EN edes yhtä namia syö! Helpommin sanottu kuin tehty, mutta kun olen ihminen joka sen yhden syötyään sortuu sitten mässäämään.
Mimmonen :) tervetuloa sinullekin takaisin :) Nyt tsempataan maaliin asti!
Nani: kiitoksia kun otatte taas takaisin repsahduksen jälkeen!
Kaikki muutkin kertokaahan kuulumisenne ja laittakaa päivitetyt tietonne kehiin :) Nyt on vielä paljon peliaikaa ensi kesään ja ensi kesänä ollaan rantakunnossa ;) Itse asetan paino tavoitteeksi ensi kesäkuuhun mennessä 12.4kg miinusta! Painan siis tasan KUUSIKYMMENTÄ KILOA ensi kesänä! En yhtään ainakaan enempää ;) Tsemppiä kaikille ja nyt lähtee läski sulamaan :)
Kiva kun saatiin taas paluumuuttajia vähenevään joukkoon. Tervetuloa takas Angelinako ja Mimmonen! :)
Mulla on edelleen hyvä fiilis tämän vähähiilarisen ruokavalioni kanssa. Kasviksia tulee syötyä todella paljon, mutta toisallta lihaa, kalaa, munia ja jopa makkaraa enemmmän kuin aiemmin. Rasvatonta maitoa juon edelleen mutta viili ja jugurtti ovat rasvaisia, joskin maustamattomia. Leipää syön vähän, ja sekin vähä on täysjyvärukiista. Nälkä on harvoin ja varsinkaan sitä piinallista jatkuvaa makeanhimoa ei ole lainkaan. IHANAA. :D
Paino ei tipu mitenkään päätähuimaavaa vauhtia mutta tuntuu sentään kuitenkin tippuvan. Tänä aamuna oli 70,3 eli sellaset 400 grammaa lähteny viidessä päivässä. Liikkuminen on kyllä ollu aika vähäistä jos kotoista hyötyliikuntaa ei lasketa..
Joulua tässä mietiskelen. Että löysäisinkö ruokavaliosta joulun kunniaksi vai en? Tällä hetkellä ei himota yhtään suklaat, tortut tai muutkaan makeat jouluherkut. Mutta tuntuuhan se vähän hmmm.... kummalliselta jättää ne kokonaan jouluna väliin. Eikä toki haittais yhtään vaikka vähän söisinkin. Mutta MUTTA pelkään pahoin ettei tällasesta vanhasta sokeriholistista ole siihen VÄHÄÄN. Jos maistelen vähän niin onko se taas koko joulu pelkkää syömistä ja napostelua syömisen ja napostelun perään. Ja onko taas vanha kierre valmis? Isoja ne on asiat joita minäkin päässäni pohdiskelen. :)
Kerranki jotain postiivista...78,6kg!! en kyllä muista millään mitä se oli viime viikolla oisko ollu kilon enemmän...?
Tsemppiä kaikille painonsa kanssa taisteleville!!
mun mentävä on siivoamaan...
moikkelis
paino siis 5.12.08 tasan 66kg
alas päin menee vaikka en ees laihduta
suomes ollaa nyt asumas ja mä töissä niin en ole varmaa kahtee viikkoo koneella ollu, kirjottelen myöhemi lisää.
ja kerro mun uutisia, sellasia hyviä;)
,motivaatio oli taas hiukan hukassa, kun vatsa teki totaalisen jumin ja olo oli aika kurja kun turvotti ja lapset sairasti ettei päässyt edes liikkumaan.
Taas kaivoin pellavansiemenet esiin ja ostoslistaan lisättiin Danonen activia-jogurtit ja nyt vatsa toimii edes joka toinen tai kolmas päivä.
Keventäjien jakso loppui ja liityin nyt kokeeksi kiloklubiin, katsotaan miten homma nyt etenee.
Ostin uuden puntarin ja uusi näyttää pari kiloa enemmän kuin anopin vanha.
Uusi vaaka näyttää myös rasva% ja BMI:n, jospa niistä syttyisi uusi into.
1.12 67,8kg/ BMI 25,4/ rasva%37,2