Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä reiman lohikäärme/liskopipo?

06.04.2008 |

Näin sellaisen fleesepipon eräällä pojalla ja en älynnyt lapsen äidiltä kysyä mistä hän oli sellaisen ostanut.Taitaa olla jotain vanhaa mallia mutta löytyisköhän nuita enää mistään? Näytti aivan ihanalta ja jostain pitäis tuollanen löytää,tintullahan nuita lohikäärmepipoja ois mutta maksavat aika paljon,ainaki mun mielestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo on viime talven mallistoa. Ainakin orassit loppu heti mieten kaupasta. Itse mietin liian kauan ja jäin ilman. Sitä mudan väristä näin keskustan stoccalla vielä n 1,5kk takaperin. Olisko myyneet pois hulluilla päivillä?

Vierailija
2/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vecculiinissa näytti olevan yksi tummansininen koko 46 cm nauhoilla vielä talvitarjousasusteissa ja hintaa huimat 6,90 euroa. Taitaa kuitenkin olla epätodennäköistä että koko sattuu passaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyseinen pipo tummansinisenä koossa 48.on uusi,laput kiinni.ostin heti kun tuli kauppoihin ja olikin sitten isopäiselle pojalle pieni kun olisi tullut käytön aika...

Vierailija
4/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kokoa 50 tai 52,en vaan tiedä onko tuota mallia niin isona sitten ollutkaan.minkähintainen on ollut uutena?

Vierailija
5/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta uutena oli 9,90.

Vierailija
6/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myisitkö pipon minulle?

Vierailija
7/7 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahdu tämän talvinen enää ens talvena pienemmälle...isommalle menee vielä toisenkin talven koon 52 lakki samaisessa värissä joten pienemmällekin olis kiva saada vielä toiseksikin talveksi. Ovat kyllä niin ivat lakit että surku tulee kun pienemmälle ei enää syksyllä mahdu ;(