Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minipill pillerit?

06.04.2008 |

En tiedä onko palsta nyt oikea, mutta ehkäisypuolta ei löydy... Mitä mieltä minipill pillereistä? Plussat, miinukset?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, en suosittele. itse ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen aloin syömään niitä ja koko kuukautiskiertoni ja hormoni-jutut menivät aivan sekaisin. vajaan vuoden niitä söin ja sitten kun toista lasta alettiin " tekemään" , ei vaan onnistukaan. olen nyt syöny teroluteja ja muita pillereitä kierron tasoittamiseksi, ei auta. vuoden olemme odottaneet että tärppäis, mutta ei. vuodan vieläki milloin vaan. vyöhyketerapian olen nyt aloittanut, jospa se auttais. itselleni todennäköisesti minipillereiden hormonimäärä oli liian pieni.

Vierailija
2/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopivat Minipill-pillerit ihan kohtuullisen hyvin, aloitin ne jälkitarkatuksen jälkeen ja söin niitä koko imetysajan ja vähän sen ylikin, yhteensä noin 1v.

Tulin heti niiden käytön lopettamisen jälkeen uudelleen raskaaksi, joten siinäkään ei ollut ongelmaa.

Menkat olivat käytön aikana säännölliset, alkoivat kun lapsi oli 9kk.

Ainoa ongelma oli, että käytön loppuvaiheessa, sitten kun olin jo lopettanut 1v jatkuneen imetyksen, huomasin niiden vaikuttavan mielialaan: aiheuttivat alavireisyyttä ja kiukkuisuutta. Ei mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla