Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsenne ovat oppineet kulkea kiltisti vierellä

Vierailija
05.04.2008 |

ilman, että koko ajan tarvitsee pitää kädestä kiinni, tai pelätä, että hyppäävät jalkakäytävältä autojen sekaan?

Meillä nimittäin juuri viisi vuotta täyttäneen kanssa aikamoisia ongelmia vierellä kulkemisessa; saattaa tehdä melkoisen äkkinäisiä liikkeitä suuntaan tai toiseen, saattaa esim. törmäillä vastaantulijoihin, jos en nappaa kädestä kiinni. Joskus on myös hypännyt autotielle.

Mietin vain, että onkohan tämä kuinkakin tavallista, kuin muiden samanikäiset näyttävät kulkevan suht järkevänoloisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen tosi tiukka ja saan muilta vanhemmilta aika usein kommenttia siitä, kuinka hienosti poika kävelee mukana. Tästä oletan, että on ollut edellä ikäisiään?

Vierailija
2/5 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkaisen murisee toisille lapsille,mut ihan kiltti se on,eikä pure.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt, vajaa kolmen vanhana on alkanut välillä karkailemaan esim. jos kävellään puistoon vievän tien ohi ja haluaisi sinne. Luulen että kakkonen ei sitten tottele niin hyvin kunhan tuosta kävelemään oppii, nyt jo konttaa puistossa karkuun....

Vierailija
4/5 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkin mutta kun ollaan yhdessä ei ole niin tarkkaavainen.

Vierailija
5/5 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt 2,5 v. ja toistaiseksi kulkee tosi hyvin jalkakäytävällä joko käsi vaunuissa kiinni tai meidän edellä ja pysähtyy risteyksissä käskemättä katsomaan autot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme