Parasta viikonlopussa! Vuokrattiin koulun jumppasali ja perheen
ja nuorten kavereiden kanssa pelattiin polttopalloa, sählyä ja korista.
Wau se oli ihanaa!
t. mami 43 v
Kommentit (12)
mutta jos sulla oli " ihanaa" niin mikäs siinä, ihan kiva.
Mut joo, kiva jos teillä oli kivaa. :-D
Hauska idea! Voisi joskus vuokrata ihan omalle sakille.
ja kiva, että nuoret kavereineen halusivat kanssanne pelailla! Siihen meilläkin tähdätään olemalla kouluikäisten lasten ja myös heidän kavereidensa elämässä aktiivisesti jo nyt. Ei se aina kaikkein hauskinta ajanvietettä ole, mutta uskon että tulevaisuudessa se maksaa itsensä takaisin, että meillä on naapurin Joonakset, Aleksit ja muut saaneet olla ja osallistua. Ja kyllä noilla pojillakin on ainakin 14v saakka kova aikuisennälkä.
Ekaluokkalaisesta asti on nää samat kundit tässä pyörineet ja nyt ne " pienet" on jo lukiolaisia ja yhä meillä on hauskaa yhdessä isolla porukalla.
Ja on se niin turvallistakin, kun tuntee kaverit.
-ap-
ps. hinta riippuu kunnasta, jossain 6 euroa tunti, jossain 12 euroa.
Riittää, kun viitsitään mennä sinne. Harvoin nykyään vaivaudutaan.
Mutta hyvä kai se on jos joku kehtaa tuollaiseen tuhlata aikaa.
Me mieluummin kutsutaan lasten kavereita meille pelaileen ja katsoon leffoja.
Tosi hyvä idea. Ihme vastauksia taas tullut... Mikä vois olla parempi tapa viettää viikonloppua kuin harrastaa liikuntaa koko perheen voimalla? Hienoa ja esimerkillistä!
Eipä ole tullut mieleenkään, kiitti vinkistä, ap :) Ihanaa, että edes joissakin perheissä jaksetaan satsata lapsiin myös aikaa eikä vain rahaa... Halpaa lystiähän tuo oli, jos tosiaan maksaa n. kympin tunti! Saman summan saa helposti törsättyä esim. Mäkkärissä, ennemmin minä ainakin sijoittaisin sen rahan noin. Vau!
Olen itsekin poikani kanssa mennyt koulun saliin leikkimään ja riehumaan. Olen samaisen koulun opettaja, joten ei tarvitse vuokriakaan maksaa.
vie asiasta iloa! Hienoa ap, teki varmaan hyvää mielellä ja kunnolle! :-)