Tsempatkaa mua imuroimaan! Ei yhtään huvittaisi, kun tulen siitä aina niin pahalle tuulelle.
Kommentit (9)
Miun kanssa pitäs...ei vaan jaksas flunssassa rehkiä.
katsos ystäväiseni, en ole mieheni kanssa niin pitkällä vielä tässä imurikouloussa että herra tietäisi mitä sillä vempaimella tehdään.. ollaan vasta vaiheessa - katsos kultaseni, täällä kaapissa on tämmöinen esine, siinä on johto joka laitetaan seinään- olemme tätä kerranneet n 9v. - on siis hyvä alku.
t minä ja mun mies 37v.
4: se hutiloi niin että mielummin teen itse.
-3-
Pitää ajatella, että se on vaan niitä juttuja,joita on pakko tehdä joskus. Ja näkeehän siinä heti kättensä jäljen, ei ole mitään abstraktia toimintaa. Suit sait vaan toimimaan niin se on äkkiä ohi, eikä sitä hommaa ole pakko rakastaa. Sen kun vaan tekee.
T. zen-vaikutteinen av-mamma. ;)
miksi joka päivä pitäisi tehdä jotain kotitöitä?? ota vapaata.. who cares. Juo vaikka yks siideri imuroinnin sijaan.
Siispä imuri vaan huutamaan!
Hullua, nykyään tykkään imuroida, ennen inhosin sitä julmetusti. Tosin, en tykkää siitä siksi, että se veisi kaloreita, vaan siksi, että sen jälkeen on niin puhtaat lattiat ja matot. :)
olen 2 päivää siirtänyt aina huomiselle.. enkä nytkään taida jaksaa kun kohta alkaa american idol..:)