Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakentajat! Oletteko käyttäneet sisustussuunnittelijaa materiaalivalinnoissa?

Vierailija
05.04.2008 |

Kuinka paljon upposi rahaa? Itse ajattelin panostaa suunnittelijaan, sillä omat taidot eivät riitä hyvän kokonaisuuden rakentamiseksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aika samanlainen maku. Osattiin ihan itse suunnitella koti meidän näköiseksi... mies jopa niin kätevä, että osasi toteuttaa vaimon suunnitelmat (eli rakensi sen kodin itse... huonekalut on kyllä ostettuja ;)).

Kalliiksihan se tulee... mun yksi tuttavapariskunta (tai lähinnä se emäntä niistä) otti suunnittelijan, kun muuttivan uuteen asuntoon. Se nainen jäi vissiin jotenkin koukkuun, koska muutosta on jo vuosia ja yhä edelleen se sama suunnittelija suunnittelee heidän kotiinsa kevään, kesän, syksyn ja talven " ilmeet" ja lisäksi joulun vielä erikseen... Ostoksille he menevät tämän suunnittelijan kanssa sitten yhdessa ja paikoiksi kelpaavat vain tietyt merkkiliikkeet Helsingissä (asuvat satojen kilometrien päässä) ja nyt viimeksi matka suuntautui jo Tallinnaan...

Pakkohan ei ole vetää noin överiksi... Käsittääkseni se " pelkkä" suunnitelma ei kai kauheasti maksa. Se taitaa jopa olla verovähennyskelpoinen (tästä en todellakaan ole varma) ja se tehdään teidän kanssa yhdessä. Lopputulos siis on asiakkaan näköinen. Hankinnat teette sitten te ilman suunnittelijaa. Tuo ylläoleva esimerkki nyt vaan on ääripää, jota ehkä kannattaa välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan