Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos sinun olisi pakko kokeilla jotain huumetta, mitä ottaisit?

Vierailija
04.04.2008 |

Ja miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyl siihen voi jäädä koukkuun, olin ainaskin tosi pilvissä näin halluja ja muuta kivaa.

Minulle tuli lähinnä huono ja ahdistunut olo. En tajua, miten se voi olla joistakin hyväntuntuista.

Vierailija
22/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

totta on se ettei fyysiset viekkarit ole pahoja mutta ne henkiset ovat aivan järkkyjä. lisäksi on piktäaikainen vaikutus psyykeen lopettamisen jälkeenkin..

tai mistä tahansa muusta, jonka ympärille voi rakentaa päivänsä ja joka tarjoaa paon todellisuudesta. Ajan myötä se " normaali" todellisuus kutistuu ja putoaa pois, tai ainakin sen merkitys vähenee niin paljon, että sen uudelleen rakentaminen merkitykselliseksi on hyvin vaativaa ja vuosien (ellei vuosikymmenien) työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kolmenkymmenenneljän ikään oon jo pääsyt enkä ole KOSKAAN kokeillut mitään huumeita. Vittu jos ei viinalla saa päätä sekasin, ni jo on!!! Inhoon kaikkia pilviveikoista hörhöihin!

Vierailija
24/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekalla kerralla tuleekin hetkeksi huono olo. Sain itse sitä sairaalassa useampaan kertaan, se huono olo jossain vaiheessa jäi vain tulematta.

Vierailija
25/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en kyllä mielelläni. minusta sekin oli pelottava kokemus.

Vierailija
26/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabiksesta skitsofrenia

Vierailija
27/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvestä (kerran kokeillut) sain sellaisen reaktion että piti ambulanssi soittaa kun luulin kuolevani :((

Vierailija
28/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että amfetamiinista olis jotenkin helppoa päästä eroon! Olen seurannut läheltä niin monien rimpuilua irti piristä, että eipä tulis mieleen vetää itse. Puhukaa vasta kun tiedätte mistä puhutte!

t: pirinistin exä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi