Onko totta että Porvoon synnytyssairaala suljetaan kesällä??!
Kommentit (9)
Jos on tosi niin mulle tulee synnytysmatkaa 80km :-( Ja esikoinen syntyi kahdessa tunnissa polttojen alettua...
Sanokaa että provo!
Kätilövajaus kyseessä. Johannuksesta oliko se nyt kolme vai neljä viikkoa osasto on kiinni.
Synnyttäjät ohjataan Helsinkiin.
Loviisalaisetkin synnyttävät Porvoon sairaalassa. Sieltähän on tosi pitkä matka Helsinkiin, eikä sikäläiset varmasti edes tiedä missä on kättäri?
Onko tutustumiskäynnit suunniteltu?
Siirrelläänkö potilaita sitten Helsinkiin kesken kaiken ambulanssilla?
Porvoossa taitaa muuten olla päivystysaikaan synnytysosastolla töissä vain yksi kätilö ja lääkäreitä ei tietenkään mailla halmeilla, joten itse olisin onnellinen, jos siellä ei tarvitsisi synnyttää.
Vierailija:
Ensimmäisen lapsen synnytyksessä oli paikalla 2 kätilöä, toisen lapsen synnytyksessä 1 ja kolmannessa kätilö ja lääkäri. Että sillä tavalla... On todella sääli jos synnytysosasto tosiaankin on kiinni keskellä kesää. Jotenkin sitä on vaikea uskoa. Mä ihmettelin myös, että miten Hki:iin mahtuu, Porvoon alue on niin laaja.
Vierailija:
Porvoossa taitaa muuten olla päivystysaikaan synnytysosastolla töissä vain yksi kätilö ja lääkäreitä ei tietenkään mailla halmeilla, joten itse olisin onnellinen, jos siellä ei tarvitsisi synnyttää.Vierailija:
olen miettinyt että kumpaan menis naikkarille vai porvooseen.
En osaa päättää...
Tosin mulla la elokuun lopussa joten vielä on aikaa miettiä. Eli tuo sulkeminen ei vaikutais itseeni.
En tiedä minne sitä sitten pitää mennä.