Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ylinopeussakot yli 300 €. Meillä yhteiset rahat. Lievästi sanottuna ärsyynnyin.

Vierailija
01.12.2008 |

Ei tunnu reilulta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsensä lisäksi siinä olisi voinut joku sivullinenkin loukkaantua tai kuolla.

Vierailija
2/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsensä lisäksi siinä olisi voinut joku sivullinenkin loukkaantua tai kuolla.

Joskus ihan rajoitusten mukaankin ajaminen on kaahaamista - ts. jos ruuhkassa haluaa päästä ajamaan 80km/h, mutta liikenne seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paukautin 460 Euron sakot puolisen vuotta sitten ja omituisinta oli, että sakot laskettiin vielä äitiyslomavuoden tulojen mukaan ja silti tuli noin isot. Tottakai se harmitti, mutta ei mun mies mitään sanonut. Lähinnä vaan naureskeli ja varoitteli siitä, että seuraavalla kerralla lähtee kortti.

Mitä siitä toista sen suuremmin syyllistämään. Eikö miehesi käy töissä ja siinä mielessä maksa itse sakkonsa?

Vierailija
4/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavampaa on se, miksi ylipäänsä ajetaan ylinopeutta.

Vierailija
5/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään pysty olemaan ajattelematta, että sillä olisi saanut kotisiivoojan pitkäksi aikaa tai mitä tahansa muuta järkevää tai kivaa.

Ja jos meillä ei olisi yhteiset rahat, kokisin, ettei mulla ole asiaan mitään sanomista, jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa.

Vierailija
6/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan rahaa.

Itsekin olen muutamat ylinopeussakot ottanut, summia en edes muista. Joitakin satasia taisivat olla.

Eiköhän miehesi oppinut tuosta jotain ? Olikohan se 3 sakot 2 vuoden sisällä, niin nimiehen juttusille joutuu.

Vierailija
7/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yli puolet vähemmän mun miehen sakoista.

Vierailija
8/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi viisi omaa pankkituliä? Olet varmaan joskus ollut saamapuolellakin.

Vierailija
9/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni tuli puoli vuotta sitten 1800euron sakot, yhteiset rahat mutta tulipahan maksettua napisematta. Kyllähän tuota ite tulee useammin rahaa käytettyä eikä ole miehen puoleltakaan naputtamista tullut...

Vierailija
10/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni tuli puoli vuotta sitten 1800euron sakot, yhteiset rahat mutta tulipahan maksettua napisematta. Kyllähän tuota ite tulee useammin rahaa käytettyä eikä ole miehen puoleltakaan naputtamista tullut...

Vierailija
11/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on nyt vaan omaa hölmöyttä miehesi puolelta.

Syököön hän sitten vähemmän ja maksakoon omat tyhmyytensä pois.

Aivan älytöntä maksella tuollaisia. Minä kyllä hermostuisin ja pahasti. MUN rahoja ei käytä noin typerään toimintaan!!!

Vierailija
12/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akat vaan puolustelee miehiään. Mun mielestä ylinopeussakon ottaminen on maailman tyhmin asia. Ei voi tulla yllätyksenä kellekään.

Turhaa rahan menoa, melkein kuin polttaisi. Sama asia.

Vierailija
13/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään pysty olemaan ajattelematta, että sillä olisi saanut kotisiivoojan pitkäksi aikaa tai mitä tahansa muuta järkevää tai kivaa.

Ja jos meillä ei olisi yhteiset rahat, kokisin, ettei mulla ole asiaan mitään sanomista, jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa.

Koetapa ajatella, että jos itse vaikka tekisit jonkun virheen, joka maksaisi teidän perheellenne jonkun summan ja miehesi suhtautuisi siihen yhtä anteeksiantamattomasti kuin itse suhtaudut. Millaista se sitten olisi?

Mun mies vuosi sitten hukkasi 2 lainalaatikkoa muutossa, koska oli sitonut kuorman huonosti. Sen jälkeen hän osti 4 tuolia Anttilasta, sitoi kuorman jälleen huonosti ja tuolit levisivät pitkin Kehä 3. Autot ajoivat ylitse. Yhden tuolin hinta oli 180€. TOTTAKAI SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ. Mutta nyt mies on oppinut sitomaan kuorman, luojan kiitos mitään kolaria ei tapahtunut niiden tuolien takia. Siinä olisi vasta kallis lasku ollutkin!

Mutta raskasta olisi, jos en olisi pystynyt tätä antamaan anteeksi tai unohtamaan. Tulen minäkin varmaan virheitä elämäni varrella tekemään. Anteeksianto on sivistyksen mitta.

Vierailija
14/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akat vaan puolustelee miehiään. Mun mielestä ylinopeussakon ottaminen on maailman tyhmin asia. Ei voi tulla yllätyksenä kellekään.

kitisemään jostain sakoista miehelleen? Joskus kannattaa joustaa yhteisen hyvän nimissä. Millaista onkaan se arki, jossa toista pitää kyykyttää kaikista hänen tekemistään mogista?

Vierailija
15/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitisemään jostain sakoista miehelleen? Joskus kannattaa joustaa yhteisen hyvän nimissä. Millaista onkaan se arki, jossa toista pitää kyykyttää kaikista hänen tekemistään mogista?

Mielestäni anteeksipyyntö olisi ollut paikallaan -ap-

Vierailija
16/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois perheeltä ne on kuitenkin

Vierailija
17/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteenvaarantamisen tai kuolemantuottamuksen vuoksi.

Halvalla pääsitte.

Vierailija
18/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se ottaa pattiin, että rahaa menee noin turhaan, mutta kun se on tapahtunut, niin ei sille enää voi mitään. Ja rahat menee aina kuitenkin, niin loppujen lopuksi sama kai se, mihin ne lot menee, kunhan riittää rahat ruokaan ja laskuihin. Miehethän pääsääntöisesti on aika pienikulutuksisia, joten yksi sakko kymmeneen vuoteen on pikkujuttu. Varmaan on miehiä, jotka tuhlaa perheiden rahat, mutta suurin osa tuntemistani miehistä tuottaa perheelle enemmän kuin kuluttaa. Eipä noilla pahemmin omia menoja näytä olevan. jos mietin vaikka omaa isää, joka syö äitin päättämää ruokaa, asuu äidin valitsemassa talossa ja kulkee vanhoissa vaatteissa, ellei äiti tuo Halpa.-Hallista uusia. Ainoa henkilökohtainen meno on kerran kesässä päivittää parilla sadalla kalastusvälineitään. Muuten äiti saa päättää kaiken ja käyttää kaikki omansa ja isänkin rahat, kuten parhaaksi näkee. Silti isäni on aina saanut isoa palkkaa ja eläkettäkin nettona melkein 2500 Euroa/kk. Tuollaisia useimmat tuntemani miehet ovat. Vähään tyytyväisiä ja hyvätuloisia.:)

Vierailija
19/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuota sattunut pari kertaa.. mies on jo jotain oppinut. Mielestäni ei ole sama kuin se että polttaisi rahat. Meneehän nuo nyt "johonkin", valtion ammottavaan kassaan josta maksetaan kaikkia mahdollisia kuluja.

Vahinkoja sattuu aina. Itsekin hukkasin kännykän ja otti päähän. Tyhmästä päästä kärsii oma lompakko.

Vierailija
20/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te laittaisitte omat tilit kummallekki samaan pankkiin kummiskin, jos tarvetta siirrellä rahaa tilien välillä ne siirtyvät sujuvasti kun sama pankki.....purkakaa yhteinen tili, ei tuu kinaa sakoista/vast. Turha itkeä kaatunutta maitoa, seuraavalla kerralla maltillisempi kaasujalka, sillä ne ylinopeussakot vältetään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi