Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamalasti koulujuttuja tehtävänä, en vain saa aloitettua.

Vierailija
03.04.2008 |

Miksi ihmeessä ihminen on tällainen (tiedän etten ole ainoa)?

Mun pitäis tehdä ennen maanantaita useampikin juttu ja maanantaina on sitten tenttikin vielä, johon pitäisi lukea...

Raivostuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kämppäkin ihan sekaisin, kauhea läävä, töissä pitää käydä ja koulujutut siihen päälle... En ole aikaansaava ihminen =/

Vierailija
2/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ajattelin aloittaa työläimmästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut este henkiseen kasvuun olet sinä itse. Mieti nyt tarkkaan, että annatko itsesi keksiä tekosyitä välttyäksesi ikäviltä jutuilta? Tyyliin " oli niin kova päivä eilen töissä, etten voi mennä tänään salille" . Ole rehellinen itsellesi ja sitten teet ne hommat, mitkä pitääkin. Se on nautinto oppia lykkäämään omaa tarpeentyydytystä.

Vierailija
4/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa (yliopistoonkin pääsin mutten jaksanut lukea tarpeeksi), mutta helpolla onneksi selviää...

Vierailija
5/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina piiskaa itseään tekemään kaiken tunnollisesti ja heti, kehittää itselleen mahahaavan ;=)

Mutta jos nyt siis oikeasti tiedät, että hommaan on ryhdyttävä, tai et ehdi ajoissa, niin kokeile jaksottamista. Itse huomasin opiskeluaikana, että jos urakan jaksottaa pienemmiksi osaurakoiksi ja lupaa itselleen pienen palkkion niiden välissä, hommat tulee hoidettua aika sujakasti. Esim. itse luin 10 sivua tenttitekstiä ja se, mitä puolesta tunnista jäi sen jälkeen yli (yleensä tuo tekstimäärä sujui 15-20 minuutissa), sain ylijäävän ajan käyttää vaikka kahvin juontiin. Päiväurakka oli vaikkapa 100 sivua - ja kun se oli tehty, yhtään lisää en sinnitellyt.

Vierailija
6/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä samoja kirjoja kuin esim. London School of Economics käyttää.