Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumman työn valitsisit, työasiaa...
03.04.2008 |
Paskatyö jossa ei vaihtuvuutta töissä ja ilmapiiri perseestä.
Eikä pääse juuri kehittymään. Saa tehdä vastapainoksi lyhyempää työpäivää, päiväkoti-ikäiset lapset.
Unelmatyö, jossa pääsee kehittymään ja on vaihtuvuutta, ja palkka puolta parempi. Mut pitää tehdä 8-16 työaikaa, ja lapset joutuu olemaan pidempään hoidossa. 8,5 tuntia ainakin minimissään, pahimmillaan yhdeksän viitenä päivänä viikossa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lapset olivat 10-tuntisia päiviä hoidossa. Mutta saatiin rahaa ruokaan.